Toch6 Het zit er al 3 dagen in dus niet heel netjes meer nu. Morgen moet het echt er uit, of ze wil of niet
Toch6 Puzzelstukje ja valt niet tegen. Bij andere dochter ben ik blij met 3 uur 🙈 zo glad dn stijl haar. Bij deze springen er alleen krulletjes uit 😍 Zondag kan ik weerceen nieuwe maken
Puzzelstukje Toch6 ja dat hadden wij ook! Een hoogblond, de jongste had zwarte haren bij dr geboorte. Nu bruin... ik zei: huh is dat mijn kind?🤣
[verwijderd] [verwijderd] Ik zou blij zijn dat ze zelf ideeën heeft over hoe ze zichzelf op wil tutten en mooi wil maken. 😉
Jootje Leuk al die vlechten! Ik heb eens zo’n workshop gedaan met een kapster die alles uitlegde. Leuk, daarna zelf mee aan de slag gegaan, maar nu zit in groep 8 zit, is ze klaar met vlechten enzo, dus geniet er nog even van zolang ze het leuk vinden.
Puzzelstukje Born2bme ik vind t op de foto mooi hoor! Het zit bij mijn meiden niet zo straks als bij een kapper misschien, maar dat hoeft niet hoor.
[verwijderd] Born2bme Bij die onderste foto zie ik wel wat je bedoelt, al vind ik het zeker niet storend of opvallend, maar de vlecht aan de andere kant van haar hoofd vind ik netjes zitten.