Puzzelstukje Toch6 okay, thnx ik had t al kleiner gedaan dan de eerste keer, maar dan ga ik het volgende keer nog kleiner doen! 👍🏻
Sneeuwvlok N.a.v dit topic een filmpje op YouTube opgezocht hoe je moet invlechten. Vervolgens meerdere keren geprobeerd bij m’n dochter... laat ik het zo zeggen..: ik heb weer andere talenten 🤣
Puzzelstukje Ik heb momenteel geen nieuwe foto’s, ik zal er weer een paar maken, iemand anders nog wat leuks?
Puzzelstukje Oh en op deze is het weer anders gedaan met de kleine staartjes, dat zie je dan een klein beetje, zal binnenkort een betere foto maken. Deze foto haal ik snel weer weg. 📷
Toch6 Het zit er al 3 dagen in dus niet heel netjes meer nu. Morgen moet het echt er uit, of ze wil of niet
Toch6 Puzzelstukje ja valt niet tegen. Bij andere dochter ben ik blij met 3 uur 🙈 zo glad dn stijl haar. Bij deze springen er alleen krulletjes uit 😍 Zondag kan ik weerceen nieuwe maken
Puzzelstukje Toch6 ja dat hadden wij ook! Een hoogblond, de jongste had zwarte haren bij dr geboorte. Nu bruin... ik zei: huh is dat mijn kind?🤣