Pimpelmeesje Sevenof9 wat is ie mooi!!! Echt helemaal niet dat "verfromfraaide" wat pasgeboren baby's vaak hebben. (Niet dat daar wat mis mee is hoor) Gefeliciteerd π₯°π₯°π₯° Max is denk ik een perfecte internationale naam π
Nescio Sevenof9 van harte gefeliciteerd! Wat een schatje, en watt kijkt hij al helder! Prachtige naam ook π
Vinexkindje Hoeraa!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie knappe zoon. Echt een toffe naam ook. En ook gefeliciteerd aan alle forumtantes die in spanning hebben gezeten!
Blue Ohh wat een mooi kereltje! En wat een leuke naam zeg!π Mooi ook dat jullie hem zo hebben kunnen vernoemen naar (over)grootvader. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!πΆπΌ
June Welkom op de wereld lieve Max. Wat fijn dat je er bent. @Sevenof9 wat heb je het goed gedaan. Wat een prachtig mannetje. Van harte gefeliciteerd.
Trees Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon mama en papa! Super leuke naam en het is echt een schatje om te zien π
iMoeder @Sevenof9 Gefeliciteerd met jullie mooie zoon! π₯³ Wat een lief klein moppie zeg! Heel veel geluk samen β€οΈπ©΅