Van de week weer begonnen met mijn Efteling borduurwerk. Deze had ik in 2004 gekocht, en gestart in 2019....
Vorig jaar niets aan gedaan.

• [verwijderd]

Ik ben begonnen aan de Basiliuskathedraal, dat is nog best een werk zeg πŸ™ˆ

15 dagen later
  • [verwijderd]

Ik heb een nieuw puzzelboekje gekocht. Ik weet alleen niet zo goed of ik nou bij het begin moet beginnen en vanaf puzzel 1 alle puzzels op volgorde moet maken, of dat ik de makkelijke puzzels in het begin kan overslaan en direct bij de wat moeilijkere kan beginnen. πŸ™ˆ

Btw, als je goed kijkt, is die bovenste een locomotief.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ja, ik heb ook andere logische puzzelapps op mijn telefoon. Maar ik wilde nu juist even iets waarvoor ik mijn telefoon moet wegleggen.

• [verwijderd]

[verwijderd] kan inderdaad geen kwaad af en toe πŸ˜…

een maand later

En weer de oven stoken...

... deze collectie uitbreiden...

Ben nog steeds op zoek naar mijn eigen stijl πŸ˜‚
      In de oven zitten nu alleen maar schalen met hele hoekige geometrische vormen.

Manque gaafπŸ₯°

En is dat niet altijd zo, dat je blijft zoeken naar je eigen stijl πŸ˜„

een maand later

Ik zit te glazuren. Dit bakje is bijna klaar.

De kleuren worden dieper. Binnenkant bakje is donkerroze, de rand is felrood. Zwart blijft zwart. De ongeschilderde delen wordt gebroken wit na het bakken.

10 dagen later

Mijn oven is op zijn einde, ik gebruik hem liever niet meer. Maar in afwachting van de levering van de nieuwe (duurt 16 weken!!) klei ik gewoon verder. Het resultaat is nu al een flinke hoeveelheid ongestookt werk.

Vandaag aan die wierookhoudertjes gewerkt op de laatste foto.

Sorry dames, ook dit topic moet eraan geloven.

Vanwege de foutmeldingen en bugs openen we een tweede deel van topics waarin of veel berichten zijn geplaatst Γ³f waarin veel foto’s worden gedeeld πŸ“Έ

Deel 2 vind je via deze link -> https://allesvoordekids.nl/d/4046-show-je-hobby-deel-2

Veel plezier! 🍾

Manque heeft de discussie gesloten.
          24 dagen later
          Soturi heeft de discussie geopent.