Vanwege foutmeldingen in een aantal topics moet ook dit onderwerp moet eraan geloven. We gaan verder in deel 2! (Foutmeldingen blijven melden graag! πŸ“¬)

Dus show je wandkleden, puzzels, diamond painting, potten en pannen en alles waar je jezelf maar mee bezig houdt..... πŸͺ‘

Have fun πŸŽ‰

O ja, link naar deel 1 is natuurlijk wel handig;

https://allesvoordekids.nl/d/540-show-je-hobby/410

9 dagen later

Nou ik heb een nieuwe hobby, ik heb aquarelverf gekocht. En een paar tutorials gekeken op YouTube. Dit heb ik tot nu toe gemaakt, de eerste is een vakantiefoto die ik heb nageschilderd:

PS. Ik moet nog wel even oefenenπŸ˜›

Sevenof9

Ik had je ps nog niet gelezen en wilde zeggen zo dat doe je goed! Mooi zeg 😁 en er volgt vast nog veel meer moois.

Toch6 oh wat leuk dat je dat zelf maakt!

Ik ben bij het zee thema gebleven vanmiddag en heb dit gemaakt, mijn vriend wilde een zeemeermin πŸ˜› en de schelpjes waren omdat ik de andere helft van de pagina in een bijpassend thema wilde en geen zin had in iets ingewikkelds.

17 dagen later
    11 dagen later
    2 maanden later

Aangezien m'n poppenkleinkinderen flink vermeerderen in aantal en veel de wegwerpluiertjes niet goed passen + dat het zonde is om zoveel weg te gooien... tijd voor herbruikbare πŸ˜‰ uiteraard krijgen de poppen die kunnen drinken regelmatig wat water wat ze uitplassen. Met wat voor stof(fen) zou ik dit dan beste maken? En hoe (grotendeels) waterdicht?

Toch6 badstof aan de binnenkant en waterdichte stof aan de buitenkant? Net als oefenbroekjes zoiets

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Elsie89 zou softshell kunnen? Bedenk me nu dat ik dat wel hen liggen aan boord. Wel alleen blauw met ankertjes dus ze zullen dan allicht ook nog een meidenvariant willen πŸ˜†

Toch6 mmm hoeveel water komt er per keer door die pop naar buiten? Bij een hele fles denk dubbele laag badstof bij kleine beetjes 1 laag en dan softshell moet wel kunnen denk ik

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Toch6 je kan toch even testen , papiertje op tafel, stukje sofftshell, stukje badstof en de meest plassende pop erboven en kijken of alles droog blijft 😁 en zo niet extra laagje badstof. En testen hoe vaak de pop kan plassen voordat hij lekt πŸ˜‚

4 maanden later