[verwijderd] @[verwijderd] Ik ben ook ooit begonnen met de makkelijke moestuin, maar ik ging toen helaas verhuizen naar een appartement zonder buitenruimte. Volgend seizoen wil ik weer aan de slag. Hoe en van welk materiaal heb je je bakken gemaakt?
[verwijderd] [verwijderd] van gebruikt steigerhout met op de bodem worteldoek vastgeniet aan het hout en simpele houten latjes van de bouwmarkt. De latjes haal ik er in de winter wel af. Overigens zie ik nu na 9 jaar wel wat rotte en zachte plekjes in het hout. Ik denk dat het over 2 jaar vervangen moet worden. De bakken zelf staan hier trouwens ook weer op worteldoek met schelpjes. Dat scheelt denk ik ook qua rotten.
[verwijderd] Voor in het babyhoekje. Als ik niet gek word van het gewiebelvan die balletjes tenminste😅
[verwijderd] Toch6 bij deviltshop.nl Maar ik heb hem al een tijdje liggen, weet niet of ze die nog hebben
Toch6 En toen waren ze met 2. Nu nog 2 met geel en donkergrijs andersom. Wordt een muziekmobiel voor boven de box
[verwijderd] Toch6 ik vind die dingen die jij maakt zo leuk dat ik het bijna zelf ook wel zou willen leren!
Toch6 [verwijderd] die naamslinger ga ik maken tussen geboorte en 1e verjaardag 😆 Speelgoedzak vond ik niet zo fijn werken. Ben nu beetje aan het kijken voor slinger ofzo die we da na de geboorte kunnen ophangen maar zie nog niet echt iets leuks
[verwijderd] Toch6 ik ben gewoon 2 naamslingers aan het maken😄 Een jongensversie en een meisjesversie. Super leuke boxmobiel!
Toch6 [verwijderd] wat ga je met "de foute" doen dan? Nadeel vind ik ook dat ik daar mee moet opletten, oudste 2 lezen natuurlijk en die kunnen ook scrabbelen. En de jongensnaam noemen ze regelmatig, zowel positief als negatief 😅
Dahlia [verwijderd] leuk! Ik wil ook in een koor ofzo maar hier in de buurt heb je alleen maar koren met hele oude mensen en het repertoire is niet mijn ding 🙁
Blue [verwijderd] super leuk! Mijn broertje zit ook op een koor en zij hebben ook zulke online uitvoeringen gemaakt ivm corona. Echt zo mooi!
Koekie83 [verwijderd] wat tof zeg! Klinkt ook echt goed! Word wel heel nieuwsgierig naar wie jij dan bent 😆Haha