[verwijderd] Heb je hem inmiddels wel vertelt dat je al eerder gestopt bent met anticonceptie en dat je eigenlijk al langer in het proces zit? Kan me voorstellen dat het fijn is om je teleurstelling te kunnen bespreken.
Ik heb het hem vorige maand verteld dat ik een mk had, en in augustus vorig jaar besloten had om toch nog voor een 3e te willen. Hij dacht eerst dat de mk een verrassings zwangerschap was, voor hem wel uiteindelijk, maar voor mij niet. Vorig jaar in februari al gestopt met de pil omdat mijn libido dus echt 0 was, waar hij van op de hoogte was. Paar keer condooms gebruikt en 1x op de gok niks gebruikt. Mijn libido is nog steeds niet hoog, buiten de vruchtbare periode dan, maar alles is beter dan 0 toch๐.
Davitamon slik ik zelf niet, nu alleen foliumzuur extra. Ik slik dan sowieso al vitamine d e.d. extra. Vorige maand bij bloed prikken bleek algen mijn b12 aan de lage kant en de rest was helemaal goed dus ik ga deze keer niet aan de multi denk ik. Maar davitamon is volgens mij wel een prima multi bij zwangerschap. Bij mijn dochters slikte ik de multi van Kruidvat. Maar de meningen zijn nogal verdeeld over welk merk het beste zou zijn. Dus gewoon slikken waar jij je goed bij voelt.