Cactusje Alvast met foliumzuur starten kan evengoed wel toch? Tenminste, lijk me ergens te herinneren dat het juist aanraden wordt om voor het actief proberen zwanger te worden al mee te beginnen zodat het alvast mooi hoog is.
Heb je het er ook al met je vriend over gehad, het niet meer willen wachten? Als jullie toch beide voor een kindje willen gaan snap ik die wachttijd nooit zo eigenlijk🙈. Dat komt denk ik ook omdat ik gewend ben om er meteen voor te gaan zodra wij nog een kindje willen. Over zo'n 6 weken is het al juli, maakt het uit als je iets eerder dan gepland zwanger zou zijn?
Heb je ook gelijk in hoor!! Maar ik wilde eerst nog op vakantie (eind juni), zodat ik dan nog een lekker drankje op het terras kan doen. Daarnaast ben ik heel hard aan mezelf bezig, waaronder starten met een diëtist. Ik wilde graag in iets betere vorm zwanger worden, ipv 20 kilo te zwaar. Ik ga natuurlijk binnen 2 maanden geen 20 kilo afvallen, maar had wel op een begin gehoopt.
Oh en wel besloten om met foliumzuur te gaan beginnen.. de mama compleet van Davitamon geloof ik. Heeft iemand daar ervaring mee? Zit er genoeg foliumzuur in?
Zit op het moment midden in mijn ovulatie (herkenbare ovulatiepijn), dus ik ga vanaf mijn volgende menstruatie wel de condooms weg laten. We zien wel hoe snel het dan gaat. (Van zoon was ik in de tweede cyclus na de pil zwanger).
Cactusje Begrijp ik ook wel, voor hem is het eigenlijk de eerste ronde waarin hij mij zwanger probeert te krijgen.. Voor mij is het alleen de zoveelste..
Heb je hem inmiddels wel vertelt dat je al eerder gestopt bent met anticonceptie en dat je eigenlijk al langer in het proces zit? Kan me voorstellen dat het fijn is om je teleurstelling te kunnen bespreken.