Pimpelmeesje Aah balen dat het bij jou ook niet lukt ondanks je moeite. Ik heb echt het idee dat voeding bij mij veel minder invloed heeft dan stress. Sinds ik ben begonnen met meer werken en ook langere diensten voel ik me meer gestrest en is ook mijn cyclus weer overhoop. Die was juist hersteld in een periode dat ik heel weinig werk had. Ik denk eigenlijk dat ik minder aankan qua werk hoeveelheid dan wat ik denk, maar ik vind het stom dat dat dus zo weinig is. Ik voel wel dat ik fysiek over mijn grenzen ga. Ik ga straks wel van 3 banen naar werkloos zijn, dus ben benieuwd wat dat brengt.
De voorbereidingen voor Spanje gaan ok, maar ook dat levert me wel wat stress op. Er is ook wel wat gedoe met mijn documenten en dat ze bijvoorbeeld mijn geboorteakte daar niet accepteren. Ik denk dat het wel goedkomt maar we zijn hier wel al een paar weken mee bezig. Ik heb het nu ook best druk omdat ik ook nog veel dingen wil doen voordat we gaan, dat helpt ook niet mee. Ineens is het verhuizen heel dichtbij. Maargoed, ik heb er ook veel zin in.