Toch6 C gaat dus echt niet zo lekker nog. Hij is de laatste weken 4 dagen naar school gegaan, daar zag ik wel iets meer rust door. Op school zagen ze dat niet (laatste weken ook heel druk) en lukte het hem echt niet. Hij kon nog niet binnen 1m van zijn stoel blijven in een kringmoment van 10min blijven. De juf heeft geoefend dat hij niet afgeleid raakt in de 5 meter van de kring naar zijn schoenen als ze buiten gaan spelen, en dat lukt gewoon echt niet zonder dat zij letterlijk meeloopt. 1 op 1 gaat alles prima.
Bij de groep blijven in school gaat nu wel goed, buiten school totaal niet. Het tripje naar museum was heel zenuwslopend voor de moeder waar hij bij was đŦ
Thuis zie ik vooral veel, veel, heel veel drammen. Hij vindt iets wat niet mag en kan daar uren over zeuren, wat ik ook doe. Alleen de deur uit gaan helpt dan, dus dat doen we vaak. Hoewel we dan soms gedram krijgen over ijsje/naar het restaurant/od is hij buiten dat altijd heel gezellig. Maar binnen spelen gebeurt gewoon niet. Met buurtkindjes is wisselend.
We hebben nu gesprek gehad met school en wmo mevrouw. Ze zien hem goed en ze zien in dat er iets nodig is. Na de zomervakantie wordt besloten wat dan.
Maarrr vandaag gaat ie eerst lekker logeren bij opa&oma đ gelukkig is de fase dat ie dat niet wilde weer voorbij