Mamabeertje Nee, maar was wel leuk om te kijken. Ik vond wel dat ze er nog iets meer uit hadden kunnen halen. Ze hadden toch zelf ook nog wel een iets aansprekender act kunnen bedenken? Maar het bedrag dat ze zouden winnen, stond van tevoren al vast, vermoed ik π
De eerste opdracht leek me heel spectaculair maar viel me uiteindelijk een beetje tegen, want al met al was het gewoon een quizje. Weinig wijzer geworden deze aflevering dus.