Vulpen Het zou Quinty wel uitsluiten.
Ik denk dat je daar inderdaad gelijk in hebt, maar ik heb inmiddels ook een hint gezien dat het juist op Quinty zou slaan omdat zij na het laatste woord in die zin werd uitgesproken nogal intens oogcontact had met het onderwerp van het woord.
Ik betwijfel het hoor, maar ik vind widm hints altijd zo vaag en vergezocht. Het kan alsnog op meerdere personen slaan, afhankelijk van de leestekens die je er zelf maar in moet bedenken π€
Ergens snap ik het wel na het Klaas-fiasco, maar tegelijkertijd vind ik het de afgelopen jaren ook een beetje te veel gemonteerd? Ik zie het nog best gebeuren dat Rik volgende week gewoon doodleuk gaat zeggen dat we de mol konden ontmaskeren omdat deze tijdens de opnames 26 (duizend ofzo) volgers had op instagram en met zijn/haar ogen knipperde tijdens de biechten π
Het wordt steeds minder een puzzelspelletje heb ik het idee, en steeds meer een kwestie van geluk hebben omdat de echte clues toch niet meer worden uitgezonden.
Ik denk zeker niet dat Quinty de mol is op basis van deze hint, maar ik hecht er dus ook geen waarde meer aan.
Ik denk overigens dat het Daan is, maar ik blijf lekker bij Quinty omdat ik gewoon echt heel hard hoop dat de oog-hints slaan op haar fantastische gezichtsuitdrukkingen π