Zonnebloem Het is nu ook dat er een extra seizoen was afgelopen najaar, en je weet dat straks de Mol weer start, de reden dat ik er nu naar kijk is vooral omdat de kinderen er zo enthousiast over zijn en vanwege de poule.
Van de Verraders heb ik alleen nog de eerste aflevering gezien! Vind ik ook leuk maar wel vaak suffere spellen. En 20 deelnemers, pfff, zo veel. Waarvan 3 ook meededen met Watch your back, ook weer zo typisch π