Dit was steeds het eerste topic waar ik de laatste dagen keek en dan lees je opeens een bericht, dat je nooit had willen lezen. Het is zo oneerlijk.
Ik wil jullie oprecht condoleren met het verlies van jullie kleine meisje en heel veel kracht en sterkte wensen.
πŸ’–

Werkelijk verschrikkelijk 😒 hartverscheurend....

ik wil jou en je gezin en alle andere naasten ontzettend veel sterkte wensen......
gecondoleerd 😒

Wat een verdriet! Gecondoleerd, onmenselijk dat je dit (nogeens) moet meemaken.. sterkte..

Aahhh nee vreselijk 😒😒 die lieve lieve lieve I. Opnieuw een kind verliezen, het ergste wat er kan gebeuren, niet te bevatten. Een hele dikke knuffel 😘😘😘

Oh wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd en heel veel stekte!

• [verwijderd]

Madeliefje06
Geen woorden, alleen een hele dikke knuffel en veel sterkte!!!😒

Wat een intens verschrikkelijk en verdrietig bericht.. 😞 Ik wil je ongelooflijk veel sterkte en kracht wensen en gecontroleerd.. Ik zal een kaarsje voor je branden ❀

Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

• [verwijderd]

Nee nee nee! 😒 Ik kan geen woorden bedenken ...
Heel, heel veel sterkte! Ik omarm je! πŸ’”

• [verwijderd]

Ik weet niet goed wat te zeggen. Er zijn geen woorden voor. Ik wil je alle sterkte en kracht toewensen om enigszins met dit onmenselijke verdriet te kunnen omgaanπŸ’”. Ik brand een kaarsje voor jullie. Gecondoleerd.

Wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd
Heel veel sterkte

Mijn hele hart slaat ervan over, wat vreselijk voor jullie! Ik heb er eigenlijk geen woorden voor behalve gecondoleerd met dit vreselijke verlies en alle sterkte!

Oh nee.... wat een verschrikkelijk nieuws...😒 mijn hart gaat naar jullie uit... gecondoleerd met het enorme verlies. Sterkte...

Madeliefje06 Oh nee..... wat ontzettend erg.... Super veel sterkte gewenst.
En als je van je af wilt schrijven, vloeken, tieren, juist stil zijn, het mag en kan hier allemaal..... wij zijn er voor jou!

Mijn eerste bericht hier....en wat voor 1...
Ik leef ontzettend met jullie mee...geen woorden voor,heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Gecondoleerd met dit vreselijke oneerlijke verlies...

Oh nee wat verschrikkelijk 😭
Heel veel sterkte, gecondoleerd, wat een drama.

Wat vreselijk! Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Heel veel sterkte met jullie onbegrijpelijk verlies.

Geen woorden voor. Je ergste nachtmerrie voor de 2e keer.. heel veel sterkte..