Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd met jullie mooie, kleine meisje en heel erg veel sterkte. Wat een ontzettende nachtmerrie.

• [verwijderd]

Oh nee, nee, nee!! Wat afschuwelijk, wat verdrietig. Wat een intense pijn moeten jullie voelen. 😒
Ik weet niet wat ik moet zeggen, woorden komen te kort. Maar heel, heel veel sterkte met dit immense verlies.

❀️πŸ₯€

Jeetje... wat een vreselijk nieuws.... hier zijn echt geen woorden voor... ik wens jullie vreselijk veel sterkte toe en ik denk aan jullie...

Jeetje wat erg! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..
heel veel sterkte en gecondoleerd 😭

• [verwijderd]

Madeliefje06 ik heb even geen woorden. Wat een nachtmerrie voor je 😭 ik wil je alle sterkte en kracht toewensen die je maar kunt gebruiken. Gecondoleert met dit verschrikkelijke verlies 😘

Wat verschrikkelijk oneerlijk. Gecondoleerd met jullie grote verlies en heel veel sterkte gewenst.

• [verwijderd]

Ik kom net thuis van mijn werk en ben gelijk naar je topic gegaan hopend op goed nieuws.
En dan lees je ieders grote nachtmerrie.
Wat een enorm verdrietig onwerkelijk bericht.
Het enige wat ik tegen jullie kan zeggen is enorm veel sterkte toegewenst in deze zware onmenselijke tijd die komen gaat. Hele dikke knuffel.

Wat een ontzettend verdrietig nieuws 😩. Heel
veel sterkte met dit grote verlies. 😘

Mijn hart huilt bij dit bericht πŸ™ Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht wensen met dit enorme verlies. Als ouder zou je nooit je kind mogen verliezen, laat staan 2 van je kinderen.

Vanavond een kaarsje naast A. aan voor jullie lieve meisje ✨ Mocht je er behoefte aan hebben mag je me altijd een berichtje sturen!

Wat verschrikkelijk πŸ˜₯. Heel veel sterkte met alles wat op jullie af komt in deze verdrietige tijd.

😲😭😭😭nee.. ik ben er stil van en de tranen springen in Mn ogen. Heel veel sterkte 😘

• [verwijderd]

Middernacht krijgt een zwart randje straks. We proosten zo op het nieuwe jaar maar weet dat je in mijn gedachten en hart bent op dit moment.
Heel veel sterkte zometeen om 00u!

• [verwijderd]

Gecondoleerd. Geen woorden voor πŸ™

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mijn adem stokt bij het lezen van je verschrikkelijke update. Geen woorden voor het onmenselijke verdriet dat jullie wederom te dragen krijgen. Mijn medeleven en gedachten zijn bij jullie.

• [verwijderd]

Wat verschrikkelijk, zo onmenselijk. Wat een verdriet..
Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie en lieve dochter. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Woorden schieten tekort...

• [verwijderd]

Nee, wat een afschuwelijk bericht. Geen woorden voor.
Heel veel sterkte gewenst en gecondoleerd....
😒πŸ₯€πŸ–€

Wat afschuwelijk en ondraaglijk dat jullie je kleine meisje moeten loslaten. Heel veel sterkte en ik steek een kaarsje voor haar aan. De tranen lopen over mijn wangen.
dikke knuffel

Mijn intense medeleven aan je gebroken moederhart. Niet te bevatten, zo plots.

Neem jezelf alsjeblieft niets kwalijks, het verloop van deze vreselijke bacterie gaat zΓ³ snel. Ook wij stonden erbij en keken er naar, door het oog van de naald.

Rust zacht klein lief meisje, je zit diep diep in het hart van je papa,mama, zusjes en broers om daar voor altijd te blijven.

Ik weet niet wat ik zeggen moet, het liefste had ik je een knuffel willen geven. Dit is niet met woorden te beschrijven hoe verschrikkelijk ik dit voor je vind. Wat een immens groot verdriet, gecondoleerd.