Wat een nachtmerrie, woorden schieten tekort. Heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou en je gezin

Wat erg! Ik kan de goede woorden niet vinden. Heel veel sterkte!!!

Geen idee hoe ik t moet verwoorden maar leef met jullie mee! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Oh neee, ik zit hier met kippenvel. Wat een vreselijk bericht! Geen woorden....🥀 Gecondoleerd en onwijs veel sterkte!❤️

• [verwijderd]

Wat een verschrikkelijk nieuws, heb er geen woorden voor. Gecondoleerd met dit onmeselijk groot verlies.

Ben al 2 dagen steeds aan het kijken of er nieuws is. Maar dit was niet het nieuws waar je op zat te wachten.

Wat ontzettend verschrikkelijk. Sterkte, al heb je er niks aan dat ik dat zeg.

• [verwijderd]

Oh wat afschuwelijk... woorden schieten te kort... gecondoleerd en heel veel sterkte met dit immense verlies...

Wat een vreselijk bericht. Onmenselijk. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte

Ik was al een beetje bang voor dit nieuws omdat het even duurde voordat je met nieuws kwam.
Jullie lieve, kleine I is er niet meer. Gecondoleerd met het overlijden van je dochtertje.

Ik heb er gewoon geen woorden voor. Nogmaals zoiets te moeten meemaken...

Kippenvel, een brok in m’n keel, een traan die langs mijn wang gaat.
Hoe kan dit?!

Heel veel sterkte! Ook voor je man, je andere kinderen en verdere familie.

Geen woorden voor...
Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje...

Wat verschrikkelijk, woorden schieten tekort... 😢 Gecondoleerd en heel veel sterkte...

• [verwijderd]

Gecondoleerd. Wat een verdriet, wat een gemis. Ik kan niet de juiste woorden vinden. Heel veel sterkte voor jullie allemaal

Wat een verschrikkelijk bericht. Ik heb er kippenvel van. Gecondoleerd en echt ontzettend oneerlijk dat jullie dit moet overkomen. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. 🧡

• [verwijderd]

Wat vreselijk😥 Ik heb er geen woorden voor. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!

Niet te bevatten, wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte.

Mijn hart staat even stil... wat een ongelofelijk nieuws... je bent vast gebroken.
Een hele dikke knuffel en alle kracht en sterkte voor jullie 😪

Wat afschuwelijk. Heel veel sterkte.

Tranen lopen over mijn wangen.. wat een intens verdriet! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen op dit moment.. ontzettend veel sterkte allemaal! 😢

Ik lees dit met tranen in mijn ogen.. wat een ongelofelijke k#tzooi... zo jong.. zo oneerlijk😭
Gecondoleerd. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen!
Verder weet ik niet zo goed wat ik zeggen moet..
Ik wil je een hele dikke knuffel geven😘😘

• [verwijderd]

Wat een verdriet, vreselijk dat het zo is afgelopen! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht. Dit is onmenselijk..