Oh nee hier was ik al bang voor omdat het zo lang duurde voor je reageerde.
Gecondoleerd met dit grote verlies
Oh nee hier was ik al bang voor omdat het zo lang duurde voor je reageerde.
Gecondoleerd met dit grote verlies
Oh nee! Wat erg! Mn hart stond even stil bij het lezen van je bericht. Geen woorden voor, wat verschrikkelijk hartverscheurend. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte!!!!!
Madeliefje06 Wat ongelooflijk afschuwelijk, ik heb hier geen worden voor. Wil jullie veel sterkte wensen, al zou ik niet weten hoe.
Madeliefje06 ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren. Wat een afschuwelijk nieuws. Lieve lieve Madeliefje, ontzettend veel sterkte gewenst met dit onmenselijk grote verlies
Wat vreselijk! Lieve madeliefje06, gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte.
Nee... @Madeliefje06 toch, wat verschrikkelijk... mijn hart huilt voor jullie, wat onmenselijk om dit voor de tweede keer mee te moeten maken.. hoe verschrikkelijk oneerlijk!
Er is zo veel wat ik zou willen zeggen, maar er bestaan geen woorden die deze pijn kunnen verzachten. Ik vind het zo erg voor jullie..
Heel veel sterkte voor jou en je gezin, en veel kracht toegewenst..
Oh nee
Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd @Madeliefje06
Madeliefje06 mijn god wat een nachtmerrie. Tranen staan in mijn ogen en ik weet niet wat ik moet zeggen ... Er valt ook niets te zeggen, niets dekt de lading! Onmenselijk ! Heel heel veel sterkte voor jullie!
O nee zeg, wat verschrikkelijk! Hier zijn geen woorden voor. Ik was al een beetje bang dat het niet goed ging, toen het wat langer duurde voor je een update plaatste, maar ik hoopte dat ik het mis had. Niet dus. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies.
Madeliefje06 wat afschuwelijk, hier zijn geen woorden voor. Ik weet ook eigenlijk niet eens wat ik moet zeggen, de tranen lopen over mijn wangen en ik kan me niet eens voorstellen hoe afschuwelijk dit voor jullie moet voelen. Ik wens jullie heel veel sterkte
Nee Madeliefje...wat vreselijk!! Ik ben stil, geen woorden die dekking geven aan dit inmense verdriet. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Heel veel sterkte toegewenst.
Jeetje, hier val ik toch even stil van. Ondanks dat ik niet snel reageer op zulke topics omdat voor mijn gevoel alles wat ik wil zeggen altijd al gezegd is, doe ik het nu toch. Want bij nieuws als dit kan het niet vaak genoeg gezegd worden/gegeven worden.
Een hele dikke digitale knuffel! Dit wens je niemand toe! Hopelijk kunnen jullie het zo snel mogelijk een plekje geven. Maar dat kost tijd natuurlijk!
Ondanks dat het al 2x teveel is, hoop ik dat dit toch echt de laatste keer is dat je zoiets verwerken moet!
Ik zou nog zoveel meer willen zeggen, maar heb er de woorden niet voor.
Ohja, gecondoleerd natuurlijk!
O nee!! Ik was al zo bang omdat het zo lang duurde voor je reageerde.Wat ontzettend oneerlijk. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
Wat een verschrikkelijk nieuws
Gecondoleerd wat een onmenselijk verdriet moet dat zijn.
Wat een verdrietig nieuws... heel veel sterkte voor jullie @Madeliefje06
Wat verschrikkelijk om dit nogmaals mee te maken en je kindje zo snel te verliezen op deze manier.
En ik snap dat je je schuldig voelt, zou ik ook hebben, maar je kan er echt niets aan doen. Meestal is het gewoon een griepje wat wel weer overgaat en wat ze moeten uitzieken. Meestal gaat het dan ook gewoon over. Jullie hebben echt heel, heel erg veel pech gehad en dan druk ik het nog zacht uit, want dit is niet in woorden uit te drukken
Hier zijn geen woorden voor......... Gecondoleerd met dit grote verlies en ontzettend veel sterkte toegewenst.
Tranen biggelen over mijn wangen. Wat een afschuwelijke nachtmerrie is dit. Jullie lieve meisje.... wat ontzettend oneerlijk. Ik vind het echt zo ontzettend erg. Sterkte wensen klinkt bijna banaal. Het is niet genoeg, maar ik weet niet wat ik anders moet schrijven. Er bestaan geen woorden voor wat jullie nu doormaken
Madeliefje06 Wat afschuwelijk. Woorden schieten te kort behalve mijn oprechte condoleances. Heel veel kracht toegewenst de komende tijd voor jou en je naasten.
Heel veel sterkte woorden schieten te kort in deze situatie