[verwijderd]
Ik denk aan jullie @Madeliefje06 hopelijk gaat het beter met de kleine meid.
Ik denk aan jullie @Madeliefje06 hopelijk gaat het beter met de kleine meid.
Mijn duimen blijven draaien voor jullie. Ik hoop zo dat het beter gaat.
@madeliefje ik hoop dat alles goed gaat ( naar omstandigheden). Wat is dit schrikken. Ik snap je gevoel, maar neem het jezelf aub niet kwalijk hoor. Knuffels.xx
Sterkte! hoop dat de antibiotica aanslaat
Wat zeggen de artsen er verder over ?
hopelijk gaat het al wat beter
ik hoop ook dat het al wat beter gaat. Heel veel sterkte!
Wat schrikken zeg. Hopelijk slaat de medicatie aan?
Ik wilde even laten weten dat ik aan jullie denk
Ik denk ook aan jullie! Heel veel sterkte!
Hopelijk is de AB aangeslagen en gaat het beter met je dochtertje. Veel sterkte gewenst.
Hopelijk gaat het snel beter met jullie lieve I.
Van dat nieuws dat je niet wilt plaatsen.
Helaas hebben we afscheid moeten nemen van onze lieve, kleine I.
Nog voor de ab kon aanslaan, ging het al zo slecht en was het te laat. Het ging allemaal zo snel. Kan het echt niet geloven.
Zo onmenselijk om dit voor de tweede keer mee te moeten maken
Ik heb de discussie omtrent mijn reactie deels gelezen en kan nu, vol verdriet en woede, heel veel erover zeggen. Doe ik niet. @[verwijderd] beschrijft in haar laatste twee post in het topic hier waar het besproken wordt precies hoe ik het zag. Dankjewel voor de dames die allemaal βvoor mijβ reageerde. En natuurlijk bedankt voor alle lieve reacties hier
Nee, wat vreselijk.
Kippenvel, stil ... woorden schieten te kort.
Wat een onmenselijk verdriet
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte.
Madeliefje06 oh nee wat erg! Ik heb er geen woorden voor. Digitale knuffel voor jullie. Heel veel sterkte
Ik weet niet wat ik kan zeggen. Ik zou je willen troosten, woorden van troost willen geven, en iets doen om de pijn te verzachten. Maar dat kan niet. Ik kan je alleen een digitale knuffel geven.
Wat vreselijk en verdrietig.
Gecondoleerd met jullie lieve, kleine I. en heel veel sterkte in deze onmenselijke zware tijd.
Oooohhh Madeliefje.. ik ben in shock.
Ik weet niet anders te zeggen dan enorm veel sterkte. Mijn hart breekt voor jullie.
Wauw, ik schrik hier van. Wat vreselijk voor jullie. Zo snel allemaal, kan me voorstellen dat je het niet kunt bevatten. Heel heeel veel sterkte met het omgaan met dit verlies. Niet te doen gewoon....
Wat vreselijk! Heel heel heel veel sterkte! Het helpt niet, maar toch een hele grote knuffel voor jullie!
Madeliefje06 Ik weet de juiste woorden niet te vinden. Wat een shock. Ik vind het vreselijk verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie kleine meisje. Mijn hart huilt met jullie mee. Heel veel sterkte