Wat een verschrikkelijk bericht. Ik heb er kippenvel van. Gecondoleerd en echt ontzettend oneerlijk dat jullie dit moet overkomen. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. 🧑

• [verwijderd]

Wat vreselijkπŸ˜₯ Ik heb er geen woorden voor. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!

Niet te bevatten, wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte.

Mijn hart staat even stil... wat een ongelofelijk nieuws... je bent vast gebroken.
Een hele dikke knuffel en alle kracht en sterkte voor jullie πŸ˜ͺ

Wat afschuwelijk. Heel veel sterkte.

Tranen lopen over mijn wangen.. wat een intens verdriet! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen op dit moment.. ontzettend veel sterkte allemaal! 😒

Ik lees dit met tranen in mijn ogen.. wat een ongelofelijke k#tzooi... zo jong.. zo oneerlijk😭
Gecondoleerd. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen!
Verder weet ik niet zo goed wat ik zeggen moet..
Ik wil je een hele dikke knuffel geven😘😘

• [verwijderd]

Wat een verdriet, vreselijk dat het zo is afgelopen! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht. Dit is onmenselijk..

Dit was steeds het eerste topic waar ik de laatste dagen keek en dan lees je opeens een bericht, dat je nooit had willen lezen. Het is zo oneerlijk.
Ik wil jullie oprecht condoleren met het verlies van jullie kleine meisje en heel veel kracht en sterkte wensen.
πŸ’–

Werkelijk verschrikkelijk 😒 hartverscheurend....

ik wil jou en je gezin en alle andere naasten ontzettend veel sterkte wensen......
gecondoleerd 😒

Wat een verdriet! Gecondoleerd, onmenselijk dat je dit (nogeens) moet meemaken.. sterkte..

Aahhh nee vreselijk 😒😒 die lieve lieve lieve I. Opnieuw een kind verliezen, het ergste wat er kan gebeuren, niet te bevatten. Een hele dikke knuffel 😘😘😘

Oh wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd en heel veel stekte!

• [verwijderd]

Madeliefje06
Geen woorden, alleen een hele dikke knuffel en veel sterkte!!!😒

Wat een intens verschrikkelijk en verdrietig bericht.. 😞 Ik wil je ongelooflijk veel sterkte en kracht wensen en gecontroleerd.. Ik zal een kaarsje voor je branden ❀

Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

• [verwijderd]

Nee nee nee! 😒 Ik kan geen woorden bedenken ...
Heel, heel veel sterkte! Ik omarm je! πŸ’”

• [verwijderd]

Ik weet niet goed wat te zeggen. Er zijn geen woorden voor. Ik wil je alle sterkte en kracht toewensen om enigszins met dit onmenselijke verdriet te kunnen omgaanπŸ’”. Ik brand een kaarsje voor jullie. Gecondoleerd.

Wat verschrikkelijk.. Gecondoleerd
Heel veel sterkte