Snoeki Even als verduidelijking voor mezelf: Het is 1 zelfgemaakt/tweedehands cadeau, een mooie kaart met tekst en een cadeautje van €20,-. Klopt dat zo?
Honkeytonk Snoeki er zit iets te eten in, iets zelfgemaakt/2de hands, wat gekocht kadootje. Voor totaal 20 euro. Het is minimaal 1 per stuk en geen maximaal. Alleen een financieel maximaal.
Snoeki Honkeytonk Ah kijk maar goed dat ik het nog even vraag dan 😅. Nu je het zo zegt denk ow ja dat eten dat er ook bij inderdaad.
Trees Trees ik kreeg de vraag voor een verlanglijstje via de e-mail. Ik weet dat het de voorgaande jaren niet de bedoeling was om echt een verlanglijstje in te vullen, maar meer wat steekwoorden in te vullen zoals hieronder, zodat het meer een verrassing is wat je krijgt. Geen idee of we dat dit jaar weer doen, maar bij deze mijn steekwoorden (het wil bij mij niet opslaan op de website).
Pimpelmeesje Snoeki ik vind het zelf ook fijner om een paar kleinere cadeaus te doen ipv 1 cadeau van 20 euro, want anders ben ik bang dat het net niet in de smaak valt
Uilenmama Voor degene die mij heeft getrokken en opeens iets anders ziet staan. Uilenkind doet ook mee. Bij post adres staan 2 namen C = Uilenmama N = Uilenkind. Mocht je nog vragen hebben, @Nescio onze vliegende kerstengel kan je daar bij helpen 😉
Trees Vulpen ik heb natuurlijk de cadeautjes nog niet binnen of echt al gemaakt 😅. Ik weet echter al precies wat ik wil kopen (heb het vanmiddag al uitgezocht) en weet ook al wat ik wil maken. Bij een aantal personen had ik van te voren al een idee wat ik wilde doen en toevallig trok ik één van deze.
Snoeki Trees Hahaha ja das dan wel handig dat het zo uit komt. Hier ook vanmorgen allebei het forum Door gepluisd naar de gene die ik getrokken heb, ik ben slecht in het onthouden van details. Maar had een ding goed geraden dus weet ook al wat ik ga maken.
Vulpen Trees Ooo ik dacht echt even dat je alles al gekocht had en zo! Ik heb één idee. Dat is al heel wat vind ik🙃
Bob_Ross Hey! Ik ben de hele dag weg geweest dus heb pas net een lootje getrokken. Ook heb ik nog geen verlanglijstje gemaakt, maar ik vul het zo snel mogelijk in! Super leuk, ik heb er helemaal zin in!
Bob_Ross Ik heb echt een enorme lap tekst onder hobby's en interesses gezet. Moet goedkomen denk ik zo. 😉 Voor degene die ik heb getrokken ga ik eens goed nadenken! Maar ik heb al een vaag idee. Nog geen reactie van @Blue zag ik?