Toch6 L wil ook graag een puberversie. E wil dan ook meedoen. Zijn er meer 10plussers die een pakket willen krijgen en maken?
Uilenmama Toch6 Mijn dochter van 10 bijna 11 wil graag meedoen. Ik help haar wel. Maar het meeste doet zij dan. Nu twijfel ik weer om zelf ook mee te doen. Dan kunnen we samen er aan knutselen en uitpakken.
Honkeytonk @Nescio heeft aangeboden te helpen. Ze doet niet mee, dus als je even hulp nodig hebt kun je haar een pb doen!! (Thanks! Heel fijn!)
Femkes Ik denk dat ik toch mee doe. Ik twijfel een beetje ivm alle gedoe thuis, maar ik denk dat ik iets vrolijks wel kan gebruiken
Pimpelmeesje Femkes ik wacht even met lootjes totdat je besloten hebt, heel leuk als je mee wilt doen
Snoeki Pimpelmeesje Als je nog niet geloot hebt wil ik ook nog graag mee doen. Vandaag helaas weinig tijd gehad om online te zijn en twijfelde nog.
Blue Ik ga het vanavond ook nog laten weten! Ik twijfel nog een beetje ivm de drukte de komende maanden.
Pimpelmeesje Vulpen haha ja ga ik doen! Bagger nog geen reactie van Blue. Uhmmm ik zet haar erin, mocht ze toch besluiten dat ze niet mee doet dan kan degene die haar heeft haar lootje overnemen. @Blue laat je het zo snel mogelijk weten? En heb je Blue is het dus nog even onder voorbehoud π