Vulpen Op mijn telefoon zit een stappenteller dus in de praktijk zal het wat meer zijn
Ik denk dat dit verschil nog best groot kan zijn. Ik ben laatst met een vriendin naar het bos geweest voor een flinke wandeling, en mijn telefoon gaf aan het einde van de middag 9000 aan, haar horloge 20.000 😳
Ik zit gemiddeld ook op 5000-6000 per dag. Volgens Google is dat vergelijkbaar met een uur lopen op een normaal tempo. Mijn dagelijkse boodschappen zitten al op minimaal 3 kwartier, dus dan zou ik verspreid over de overige 23 uur maar een kwartier lopen? 🤔
Misschien dat ik binnenkort (verjaardag/kerst ofzo) wil kijken voor een horloge, maar tot die tijd neem ik mijn telefoon niet heel serieus. Ik kijk vooral naar mijn persoonlijke lijnen, niet naar de cijfertjes zelf.
Ik zit nu op 5502 trouwens. Ik ben vanaf half 7 vanmorgen bezig geweest, waaronder naar busstation gelopen, van centraal naar training, zelfde route terug, en boodschappen gedaan. Maar vervolgens heb ik mijn telefoon neergelegd op tafel, en heb ik nog een hoop in huis gedaan, dus dat telt allemaal al niet meer mee. Stiekem ben ik dus wel heel nieuwsgierig naar wat een horloge doet, want mijn stappen zijn dus puur gebaseerd op de momenten dat hij in mijn tas zit.
Edit: ik ben naar de wc gelopen en weer terug naar mijn bed, met telefoon in mijn handen, en ik zit nog steeds op 5502. Minimaal 10 stappen heen en 10 terug die hij niet heeft geteld. Afzetter 👀