Ze bieden me 5,25€ om het op te lossen. Maar ik ben 20€ kwijt in totaal voor het pak en verzenden. Ik heb nu eigenlijk ook echt geen zin en tijd om het terug te sturen. Maar ja… dan ben ik dus als nog €15 kwijt voor iets wat ik niet ga dragen…

Ik vind het zo irritant dat mensen mijn items aan hun favorieten toe gaan voegen, maar het vervolgens niet kopen.
    Als ik volgende week nog niets heb verkocht haal ik het er weer af en gaat het gewoon in de kleding container.

Marshmallow o ik doe dat ook vaak, soms koopk t later soms ook niet. Voor mn dochters maak ik zo ook vaak een voorselectie.

Kan je t trouwens niet naar de kringloop brengen?

Hé hé. De verkoper laat het er bij. Man man man…. Wat een drama was dit zeg…

Marshmallow ik heb wel 100 artikelen in mijn favoriete lijstje staan. Voor twijfels, mijn algoritme de juiste kant op te sturen of ik wacht tot het in prijs daalt of tot dat ik zelf weer wat heb verkocht.

Bloem betekent dit dat je je geld terugkrijgt?

Bloem hehe eindelijk! En terecht ook, maar jammer dat het zo lang heeft moeten duren met zoveel gezeur.

Bloem hoera! Maar wat een gezeur zeg

Edit, en nu deze dame blokkeren en doorrrrr (dat heb ik voor de zekerheid ook meteen gedaan 😉)