Bloem dan heeft die verkoopster jou aangegeven. Ik zou bezwaar maken en met fotos van je slechte pak. En aangeven dat je haar berichten ook hebt .aar er nu niet bij kan. Wie is het op Vinted?

Wat een pech zeg, ik koop en verkoop al jaren op Vinted en zoiets nog nooit meegemaakt.

Honkeytonk Wie is het op Vinted?

Ik ben geneigd om te gaan rellen 🫣

Dit is dus echt waardeloos. Echt een rare gang van zaken. Zou je Vinted nog kunnen mailen met uitleg?

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Trees Ja dat heb ik gedaan. Maar zonder foto’s want ik heb geen idee waar het over gaat. Ze kunnen toch gewoon de berichten nalezen als zo’n verkoper mij aangeeft? Dan zien ze zo dat het bij haar ligt. Zij wil dus gewoon het geld houden en er voor zorgen dat ik geen negatieve recensie kan plaatsen. Slecht dat Vinted daar gewoon in mee gaat zonder wederhoor.

Bloem Ik weet niet hoeveel reviews jij hebt, maar ik geloof dat als zij een betrouwbare verkoper is (meerdere positieve recensies over een langere periode) dat haar woord boven dat van jou gaat.
        Vinted gaat heel serieus om met onterechte negatieve beoordelingen (is mijn ervaring althans) , misschien dat als ze van jouw geen duidelijkheid hebben gekregen wat precies het probleem is maar jij wel dreigt met negatieve reviews als je je zin niet krijgt (even negatief bekeken) dat ze je dan blokkeren.

Of iets in 'heel goede' staat is of in 'goede' staat is een beetje persoons afhankelijk. Ergens heb je als koper ook risico dat je draagt. Tenzij iets is aangegeven als nieuw (met / zonder prijskaartje) en je krijgt een duidelijk gedragen item, dat je dan ergens recht op hebt.

Heb jij contact gehad met Vinted en foto's gestuurd voordat je geblokkeerd werd?
        Ik denk wel goed hoor dat je bezwaar maakt want imo ben je onterecht (en veel te snel) geblokkeerd.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Bloem jamaar dat ben ik!!!!!

nee grapje hoor 🤣

[verwijderd] Heb jij contact gehad met Vinted en foto's gestuurd voordat je geblokkeerd werd?

Nee want ze hebben me niks gevraagd. Ik ben ineens zonder waarschuwing of vraag geblokkeerd. Ik heb haar niks gedaan. Ik ben netjes gebleven.
          Dit pak is aangeboden als heel goed. Als dat dan bij het jasje op de voorpanden en revers en bij de broek op de bovenbenen en kont overal gepillt is dan is dan geen heel goed. Dat is over duidelijk. Zeker niet omdat ze zegt dat het een klein beetje gepillt is wat nauwelijks te zien is. Nou dat is overduidelijk niet zo. Ik heb foto’s toegevoegd in de mailing met haar. Een stuk of 8 en dat is nog niet eens van alles. Vinted had zo de mailing kunnen nalezen. Dit pak is gewoon gedragen en zo had ze het moeten aanbieden. Niet eens als goed. Ik vind de gang van zaken echt schandalig. Voor mij geen Vinted mee hoor. Als ze zo omgaan met mensen dan laat maar.

Bloem Echt niet oké dat ze je gewoon blokkeren zonder dat je je kan uitleggen nee! Hopelijk willen ze nog iets voor je doen. Kort avontuur anders ja 😒

Trees Had ik gelezen ja. Helaas pas na dit gedoe. Ook over de rook en over de lastige communicatie die veel meer mensen aangaven.

Ze nemen zich overigens 5 dagen de tijd om überhaupt te kijken naar mijn bezwaar. 😵‍💫

Bloem meestal zijn ze wel sneller. En ook wel een verkoper met weinig verkopen, dus dat hopelijk werkt dat wel in je voordeel.

Sow heej. Dit is me toch een venijnige verkoper. Nu wil ze het artikel niet terugnemen. Ik heb op de knop gedrukt dat we er niet uitkomen. Zij is het niet eens met dat het artikel niet voldoet. 😏🤪😵‍💫