Bob_Ross Sorry ik meld me toch af. Merk dat ik alweer aardig in de stress ben om Sinterklaas, kerst, vieringen, schoenzetten, studie deadlines etc. Ik wil dit dan ook heel graag goed doen en dan krijg ik nog meer stress. Sorry!
Bloem Bob_Ross Begrijpelijk. Om die reden twijfel ik ook een beetje. Daarbij zijn we met een klein clubje terwijl het voor mijn gevoel echt hoort bij iets samen met โallemaalโ doen. Zoals het vorig jaar wel was. Een soort traditie. Voor mij een gevoel van saamhorigheid en binding. Met maar 6 mensen is dit heel anders. Hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd hiermee. En snappen jullie hoe ik het bedoel.
Pimpelmeesje Bloem ik denk dat het leuker is als we volgend jaar veel vroeger beginnen zodat je rustig beetje bij beetje kan verzinnen/nadenken. Nu zit ik ook erg met de tijdsdruk en dat maakt het minder leuk. Plus inderdaad dat het groepje heel klein is, dus ik sla nu ook over. Wat mij betreft kerst 2025, 1 september lootjes trekken ๐
Honkeytonk Is er iemand die zich aanbied als onafhankelijk helper? Om even te kunnen overleggen bij twijfel.?