Toch6 Anthony vind ik persoonlijk wel een sterk Engelse naam, en zou ik dus uitspreken als "enthunie", even heel lelijk fonetisch haha. Maar de Nederlandse "Antonie" uitspraak zou ik wel gekkig vinden als je het schrijft als Anthony.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Blue ja dat vind ik ook dus denk dat hij uiteindelijk afvalt want antonie vind ik minder mooi geschreven

8 dagen later

Toch6 hariette? Thobias?
      Ik probeer iets met die letters, maar eigenlijk vind ik nog steeds dat het een naam met 10 letters moet zijn πŸ˜‡

Toch6
        Christiaan, Sebastiaan of Florentijn
        Frederieke, Rosemarijn, Kathelijne..? πŸ˜… Meisjesnaam is heel lastig, maar t is toch een jongen πŸ˜‰

Huggybird die/een variant wordt waarschijnlijk de 3e naam ivm vernoeming. Moet nog zien te achterhalen wat de officiële spelling is. Als ik dat aan schoonmoeder vraag blijft het geen verrassing 😏 dus moet nog even bedenken hoe ik dat ga doen...

Toch6 ik zou gewoon deze spelling nemen, ik vertel niemand iets πŸ€­πŸ˜‰

Huggybird haha ja maar het is ook nog afhankelijk van de roepnaam en wat de andere vernoeming wordt. Moet ook nog leuk klinken bij elkaar

Toch6 zou wel mooi zijn als het leuk klinkt bij elkaar ja πŸ˜‚πŸ‘

1 van de vernoemingen wordt afgeleid van Liesbeth/Elisabeth. Elisabeth valt af aangezien L Elizabeth heeft als 2e naam.

Ben wel benieuwd naar wat jullie hier voor leuks van kunnen maken voor zowel jongen als meisje.

Toch6
                Elias voor een jongen en Elisa voor een meisje.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Toch6
                  Elsbeth
                  Ellis
                  Bettie

Lubertus
                  Egbert

Toch6 Mijn tweede naam en vernoeming naar Elisabeth is Lisa. Ik vind zelf Lis ook leuk, maar jullie hebben een andere stijl denk ik. Verder:
                  Isabel(le)
                  Isobel
                  Isa
                  Elisa
                  Lies
                  Lise

Voor jongens kom ik ook alleen op Elias maar die is al genoemd.

Elias heb ik inderdaad ook als optie op het lijstje

Toch6 appte het net naar man en hij zegt "wel mooi" dus hij blijft nog op de lijst. Ben nog niet 100% overtuigd maar er is een begin zo

16 dagen later

Wat zouden jullie maken van D i e k e / H e n d r i k a ?
                  Hoeft geen wauw-factor te zijn omdat het 2e of 3e naam wordt (afhankelijk van hoe het "bekt") maar heb tot nog toe ook nog niet iets waarvan ik denk dat vind ik wel leuk. Kom nu niet echt verder dan Henrike maar daarbij ook niet echt het gevoel. Dus dacht misschien hebben jullie nog leuke suggesties πŸ˜„

(Voor jongen mag evt ook al ben ik daar redelijk over uit wat ik er van wil maken)

Toch6 Ik vind Dieke echt leuk en ben geen enorme fan van veel oud hollandssche namen zeg maar.