Toch6 Vulpen Ja klopt. Ik noemde de naam omdat ik een gereformeerd iemand ken die zo heet (ook een heel aardig iemand overigens, ga je natuurlijk geen namen van nare personen aanraden) en hij perfect aan je eisen voldoet, maar hij loopt hier ook tegenaan. Maar ja, hoe erg is dat hè. Hij sprak het op z'n Nederlands uit, met de klemtoon op de tweede lettergreep. Ik ga hem wel voorstellen aan man. Familie weet zo waar wij de klemtoon leggen dus dat is geen probleem. Of als antonie schrijven, dat is duidelijker maar vind ik voor nu minder mooi.
Blue Toch6 Anthony vind ik persoonlijk wel een sterk Engelse naam, en zou ik dus uitspreken als "enthunie", even heel lelijk fonetisch haha. Maar de Nederlandse "Antonie" uitspraak zou ik wel gekkig vinden als je het schrijft als Anthony.
Manque Gefeliciteerd! π Mijn nabrander: Elias Theodoor Leander Talitha Marian of Miriam Franciska Odessa
Toch6 Blue ja dat vind ik ook dus denk dat hij uiteindelijk afvalt want antonie vind ik minder mooi geschreven
Toch6 Toch6 appte het net naar man en hij zegt "wel mooi" dus hij blijft nog op de lijst. Ben nog niet 100% overtuigd maar er is een begin zo
Pimpelmeesje Toch6 hariette? Thobias? Ik probeer iets met die letters, maar eigenlijk vind ik nog steeds dat het een naam met 10 letters moet zijn π
Pimpelmeesje Toch6 Christiaan, Sebastiaan of Florentijn Frederieke, Rosemarijn, Kathelijne..? π Meisjesnaam is heel lastig, maar t is toch een jongen π
Toch6 Huggybird die/een variant wordt waarschijnlijk de 3e naam ivm vernoeming. Moet nog zien te achterhalen wat de officiΓ«le spelling is. Als ik dat aan schoonmoeder vraag blijft het geen verrassing π dus moet nog even bedenken hoe ik dat ga doen...
Toch6 Huggybird haha ja maar het is ook nog afhankelijk van de roepnaam en wat de andere vernoeming wordt. Moet ook nog leuk klinken bij elkaar
Toch6 1 van de vernoemingen wordt afgeleid van Liesbeth/Elisabeth. Elisabeth valt af aangezien L Elizabeth heeft als 2e naam. Ben wel benieuwd naar wat jullie hier voor leuks van kunnen maken voor zowel jongen als meisje.
Sevenof9 Toch6 Mijn tweede naam en vernoeming naar Elisabeth is Lisa. Ik vind zelf Lis ook leuk, maar jullie hebben een andere stijl denk ik. Verder: Isabel(le) Isobel Isa Elisa Lies Lise Voor jongens kom ik ook alleen op Elias maar die is al genoemd.