Blue het is zo leuk! 🥰
Onze hond is zo grappig, en lief en ondeugend, en zacht en knuffelig en kan zo heerlijk gek doen. Ben je verdrietig dan komt ze je troosten, ze beschermt ons als dat nodig is. Heb je pijn dan blijft ze bij je. En ze zorgt dat wij naar buiten gaan om te wandelen.
Maar…… ze verliest bergen haar, loopt met haar zand/modderpoten en pispoot over je net gedweilde vloer, kwijlt als ze te eten krijgt en als ze ziek zijn of pijn heeft is dat heel erg, laat staan als ze dood zou gaan. En je bent gebonden aan huis, moet opvang regelen als je de hele dag weg bent en ook als het regent en beren koud is moet ze eruit om te plassen en poepen. Oh ja, je moet ook de poep oprapen.
Maar….. de nadelen wegen toch niet op tegen de voordelen, zo veel liefde voor dat beest 🥰