Trees nou ik was dus ook echt verbaasd. Maar is ik aan het koken ben dan ligt Binta altijd in de keuken op de mat. Als ik iets laat vallen blijft ze eerst nog even liggen, dan staat ze heel rustig op en scharrelt er naartoe. Als het iets is wat ze niet mag opeten van mij zeg ik βnee!β En dan gaat ze weer op de mat liggen. Als het iets is waarvan ik denk kan geen kwaad dan laat ik haar gaan. Een blaadje spinazie spuugt ze weer uit, appel of komkommer gaat er wel in, ui spuugt ze eerst uit om het even later toch op te eten. π maar ze is ook echt niet snel met iets pakken hoor.
Als ze iets in haar bek heeft wat niet mag, een eikel ofzo, dan pakt ze een knuffel in haar bek en komt ze een van ons opzoeken en gaat dan tegen je aan zitten. Echt dat je denktβ¦ β wat is er aan de hand?!?β
Dan steek ik mijn vinger in haar bek en trek haar mondhoek naar achteren of ik voel met mijn vinger over haar tong. Dan roep ik blij βoooh kom jij mij de eikel brengen, wat goed!!β Dan pak ik de eikel uit haar bek en krijgt ze een brokje. Zo komt ze zichzelf elke keer verraden als ze iets heeft wat niet mag π gek beest π₯°
Ooit had T een narcis gekregen op de basisschool die ze bij thuiskomst even op de grond had gelegd omdat ze nodig moest plassen. Komt Binta de kamer in met die narcis in haar bek, die aan beide kanten natuurlijk 10 cm uitstak, en daarvoor haar aap in haar bek. Met hangende oortjes kwam ze bij mij zitten om zichzelf aan te geven πππ zag er zo grappig uit.