Trees hahaha Binta staat wel snel op als ik een lade of deur open doe waar ze voor ligt.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Huggybird hier dus beiden niet. Ik wordt wel eens opgesloten in de badkamer of de wc, omdat er twee honden tegen de deur aan liggen. Ik maar duwen en gewoon niet opstaan πŸ˜‚.

Trees wahahaha wat een luie beesten dan haha opgesloten in de badkamer πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
      Binta blijft wel vaak liggen als ze rond 22:00 uit haar mand moet om nog een plas te doen. En dat hebben we al terug gebracht van een rondje wandelen naar een snelle plas voor de deur. Moet haar soms echt omhoog duwen πŸ˜‚

Eigenlijk mogen we geen trek spelletjes meer doen, maar dan komt hij bij je met zijn krokodil, donut of kussen en kijkt je aan... πŸ‘οΈπŸ‘οΈ

Rietjesbeker hij vindt het gewoon te leuk! Bibi probeert het ook altijd. Het liefst wil ze dat je achter haar aan gaat rennen als ze rondjes rent met een van haar knuffels.

Trees ja, hij komt ook echt naar je toe en gaat bij je opstaan zo van 'spelen?' gelukkig vind hij weggooien en ophalen ook leuk om te doen

10 dagen later

Ze heeft een emmer gejat en nu is het de bedoeling dat ik achter haar aan ga rennen. Dat gaan we dus niet doen. Pepper heeft ook nog een mislukte poging gedaan. Ze ligt mij nu echt uit te dagen met haar emmer. Lol dat ze heeft πŸ™„

17 dagen later

De hond van mijn ouders logeert bij ons, vandaag gaat ze weer naar huis.
            Vorige keer dat ze bij ons logeerde vonden we dat ze veel spuugde. Neeee joh zeiden mijn ouders, dat doet ze maar heel af en toe.
            Toen ze hier net was, 4 weken geleden begijn het al snel weer en we zijn gaan bijhouden hoe vaak ze spuugt. Ze heeft dus in 4 weken 12 keer gespuugd….
            Meestal is het β€˜s morgens en dan spuugt ze gal. Een enkele keer in de avond. We hebben al haar twee maaltijden gesplitst in 4 maaltijden omdat we dachten dat ze misschien te lang niets in haar maag zou kunnen hebben. Ook likt ze de hele dag door overal aan. Aan haar mand, aan de knuffels van haarzelf en van Binta, en likt ze haren op van de vloer.
            Dit is toch niet normaal? Ze moet zich naar voelen in haar buikje, dat kan niet anders…
            Mijn ouders (vooral mijn vader) wimpelen het een beetje weg…
            Toen ze vorig jaar hier was stonk ze enorm uit haar bekkie en heb ik gezegd dat dat echt niet gezond is…. Ze zijn naar de dierenarts gegaan en het gevolg was dat ze de helft van haar tanden en kiezen moest laten trekken. πŸ™ˆ ze stinkt niet meer en kan nu veel beter eten dan met al die ellende in haar bek….
            Ik denk dat mijn moeder niet door heeft hoe vaak de daadwerk spuugt, omdat ze het vaak β€˜s morgens tijdens de wandeling doet en mijn vader laat haar β€˜s morgens altijd uit…. Mijn moeder ziet het alleen als ze β€˜s nachts eens in haar bench spuugt.

Huggybird Ook likt ze de hele dag door overal aan.

Dit kan volgens mij een teken van misselijkheid of pijn zijn. Pepper was na haar operatie ook continue aan het likken en volgens de dierenarts kwam dit door misselijkheid of pijn. Ik dacht dat stress ook een reden van likken kan zijn. Icm overgeven zou ik zeker naar de dierenarts gaan. Staan ze daar wel voor open?

Trees ik hoop het, ze zijn toen ook gegaan toen ik zei dat ze zo uit haar bekkie stonk.

Sevenof9 wij vinden het ook niet normaal, onze hond spuugt ook zelden en als ze spuugt is te herleiden waarom.

Mijn ouders komen straks hier eten dan gaan we het aankaarten. Ze weten het al wel want we hebben ze natuurlijk wel gesproken de afgelopen weken toen ze op vakantie waren.
                Het kleine spugenbeestje πŸ₯°

Huggybird pepper spuugt regelmatig, maar dat komt dat ze alles eet wat ze tegenkomt 🫣.

Bibi had het pas ook een paar dagen. Ze was verder nog wel fit, maar we waren wel van plan om naar de dierenarts te gaan. Plotseling was het klaar en hoefde het niet meer, maar anders zou ik ook geen risico’s nemen.

11 dagen later

CrazyCatLady ze had eerder in de ren al een gat gegraven, maar deze was dus volgelopen met water. Volgens het bewijsmateriaal aan haar voorpoten en kop: is ze verder gegaan met graven en heeft ze haar snuit in het modderwater gestoken voor een slokje 🫣.

Trees hahaha het is ook een echte lab πŸ™ˆ smeerpoets en zo lief πŸ₯° en β€˜onschuldig’ 🫣🀭

Ik heb vanmorgen een nieuwe bult bij Binta ontdekt.
                      Net de dierenarts gebeld en kan maandag om 15:00 terecht. Hopen dat het gewoon een vetbult is πŸ™πŸΌπŸ€πŸ™πŸΌ