Bob_Ross Maar van muur tot muur is toch al verder dan alleen het raam? Want dan zou ik niet nog 15cm meer nemen, dan krijg je dubbelop extra ruimte.

Ohh bedoelen ze dat met overlap. Nouja, dan hebben we nu te brede gordijnen. Beter dan te smal.

Bob_Ross haha ik las net ook van muur tot muur en dan heb je inderdaad geen overlap nodig. Iets te breed zie je denk ik echt niet hoor, dus dat komt wel goed!

Trees
      Ik voel me nu dus echt heel dom he.
      Ik weet dat ik hier geen kaas van gegeten heb. Maar als ik dat dan zo lees had ik dat best kunnen weten. Vermoeiend dit soort dingen.

Bob_Ross ach, zo leer je nog eens wat en beter iets te breed dan iets te smal. Komt goed!

Bob_Ross Niet dom voelen. Ik heb vroeger een paar keer tweedehands gordijnen gekregen en deze waren officieel ook altijd te breed. Zag je echt niks van hoor.

Bob_Ross ik vond 't wel logisch hoor; als je gordijnen bij de muur beginnen wil je toch wat extra breedte zodat ze goed aansluiten ipv net wel/niet..

Lief dat jullie zo mild voor me zijn. :p

Ik ben in ieder geval blij dat mijn dochter straks goede gordijnen heeft en niet meer wakker wordt van het licht.

21 dagen later

Helaas zijn de gordijnen nog steeds niet binnen. Kreeg gisteren mail dat ze morgen in productie gaan. Ik bestel daar echt noooooit meer!
          Heeft één van jullie een goede site om gordijnen te bestellen? We hebben nog twee slaapkamers te gaan..

Bob_Ross ik vind het zelf prettig om het gewoon bij de kwantum te doen (in de winkel ipv online). Kun je de stof live beoordelen en ze rekenen precies voor je uit wat je nodig hebt.