iMoeder Dit inderdaad en andersom. Dat ik op m’n telefoon de Watch kan zoeken. Daarnaast gebruik ik Siri voor reminders en ik stuur m’n Apple Music er mee aan. Maar ja. Om daar nou idd voor bij Apple te blijven.
Apple Music wordt inderdaad niet ondersteund door Garmin. Spotify app heb ik wel op mijn horloge. Ik kan geloof ik een paar 100 nummers kwijt op mijn horloge. Ik weet het niet precies, maar mijn geheugen is iig nog niet vol van mijn horloge en er staat behoorlijk veel muziek op. Anders kan je geloof ik het via de horloge met je telefoon verbinden, maar dan moet je wel altijd je telefoon bij je hebben, in de buurt hebben. Ik vind het zelf wel handig dat ik spotify op mijn horloge zelf heb en het zonder mijn telefoon kan luisteren. Nu luister ik geen muziek meer tijdens het hardlopen, maar eerder hoefde ik niet mijn telefoon mee te zeulen als ik ging sporten om muziek te luisteren.
Zoekfunctie werkt gewoon icm IPhone. Siri geen idee, want dat gebruik ik niet. Alle meldingen van mijn telefoon van apps etc, komen gewoon binnen op mijn horloge. Ik neem aan Siri ook, maar weet ik niet zeker.