iMoeder Ik kijk dus ‘s nachts nooit naar de tijd.
Het is ook veel beter om niet te doen. Vanaf een uur of 3 a 4 uur raken echter mijn druppels uitgewerkt en word ik elke 15-30 minuten wakker. Vaak kijk ik dan toch een keer of ik er al uit mag of dat ik nog verder moet slapen. Die laatste paar uren van de nacht zijn namelijk super frustrerend. Ik moet van mijzelf slapen, omdat ik het echt nodig heb, maar het kost altijd heel veel moeite. Ik moet mij heel erg focussen, stil liggen en gedachtes uitschakelen en dat na elk hazeslaapje. Zodra het later dan 6 uur is mag ik er namelijk uit van mijzelf. Ik spiek daarom toch regelmatig hoe laat het is.
iMoeder Oh dat laatste is wel handig.
Het is inderdaad heel handig, maar er gaat ook nog weleens iets mis. Soms een 0 teveel bijv. Dit was vanochtend. Ik heb echt hele sterke biceps
iMoeder Door continue je temperatuur te meten houdt het het heel nauwkeurig je cyclus bij.
Ik heb vroeger een tijdje getemperatuurd toen we zwanger wilde worden en het klopte echt precies. Echt heel bizar. Ik geloof direct dat dit werkt.
iMoeder Een gouden
Gaaf! Ik ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Marshmallow Zo'n ring klinkt wel echt top. Dan kun je er weer een minder dure smart watch bij doen.
Dat is wel een goed idee. Als ik niet al een peperdure smartwatch zou hebben, zou ik zo iets denk ik ook doen. Mijn huidige horloge is pas 2 jaar oud, dus ik moet nog jaren wachten.