Meca oh natuurlijk mag ze lekker prutsen! Lijkt me alleen maar heel gezond dat ze ook normale hobbies heeft naast haar onconventionele leven.
Maar er zit toch wel een verschil tussen een rimpel wegwerken of zelf een complete foto samenstellen.
Instagram is moeilijk aan het doen dus ik kan de link hier niet delen, maar de laatste post van Sainthoax (slide 6 tm 10) laat zien hoeveel er niet klopt.. het lijkt alsof het een collage is van foto's van de kinderen uit november, gemixt met een oude vogueshoot van Kate, en niemand tegelijkertijd op dezelfde locatie was. (Reflectie van de lichtbron komt bijvoorbeeld ook uit wisselende posities)
Ik snap het hele idee van meerdere kinderen die nooit tegelijkertijd lachen en er altijd iemand is die zijn ogen dicht heeft/de andere kant op kijkt/niest/zijn tong uitsteekt, en een moeder die zo'n fotosessie als hobby bewerkt, hele dikke prima hoor!
Maar dit lijken oude, al bekende foto's te zijn van een eerder evenement waarvan de kleuren van de kleding gewoon zijn aangepast, en je ziet gewoon de lijn dat Kate een volledig nieuw (of nouja.. oud) hoofd erop heeft gekregen.
Iemand als Kate, die al jaren dealt met media en daar ongetwijfeld meer dan genoeg training in heeft gehad, of minimaal haar PR team moet zich toch bewust zijn van de mediacode over wat toelaatbaar is binnen de grenzen van bewerking?
Ik vind het gewoon zo raar.. Waarom zou je zo'n foto collage maken? Als Kate zelf, om wat voor reden dan ook niet gefotografeerd kan worden, waarom kon er geen recente foto van de kinderen gemaakt worden ter ere van moederdag?
En ik wil niemand beschuldigen hoor, ik weet ook niet wat er aan de hand is! Maar dat PR team beschuldig ik wel, die moeten gewoon ontslagen worden.
Edit: nu lukt het wel