June ja bizar toch?
Het is zo a-typisch allemaal..
iMoeder Maar ja, ik had aanvankelijk ook zoiets van het zal wel.
Ik ook hoor.. ik weet van mezelf ook heus wel dat het een guilty pleasure is, net als vroeger de story en de privé van mijn oma jatten 😂
Maar nu H er ook mee thuis kwam dat het in de klas werd besproken en ik gisterenavond geen zender meer kon vinden zonder Kate in beeld kwam ik toch tot de conclusie dat het dus niet aan mij lag..
iMoeder wat heeft Billie Eilish nu weer aangetrokken naar de Oscars
Die van Ariana Grande verdient overigens wel een eigen topic hoor 😅
Koekie83 Whahaha het zou toch fantastisch zijn als dit ‘m uiteindelijk blijkt te zijn?! 😍 🤩
Het zijn net normale mensen, dat zou zo herkenbaar zijn!
Vulpen ja dat ben ik met je eens hoor.. het is ook zo dubbel, want natuurlijk verdient ze haar rust en privacy. Maar feit is wel, ze is lid van de koninklijke familie, en ze wist dat dit erbij zou horen. Maar tegelijkertijd, bij haar positie hoort ook een fatsoenlijk PR team, waarom zijn die zo aan het klungelen? Hoe moeilijk is het om even een berichtje te posten vanuit naam van Kate, dat is toch hun hele baan? Behalve natuurlijk als... ja, vul maar in.
Pimpelmeesje ik zag gisteren (ergens op een van de vele talkshows) dat Prinses Anne de huidige staatsbezoeken doet omdat er niemand meer over is.. Harry is er vandoor, William lijkt te ontsporen, Kate is verdwenen, Charles heeft kanker, Camilla heeft een burn out.. de hele familie lijkt uit elkaar te vallen. En natuurlijk is de Britse pers echt extreem, maar er gaat ook zonder de paparazzi een hoop mis daar volgens mij..