Sneeuwvlokjes iMoeder ik zou jou af en toe wel willen inhuren. Mijn man kan soms ook dergelijke voor-mij-niet-te-snappen taal uitkramen. Zou zo fijn voor hem zijn als er eens een keer ook Γ©cht iemand geinteresseerd is in wat hij zegt. Het woordje βnasβ komt bij hem ook heel vaak voor.
iMoeder Sneeuwvlokjes πππ Misschien moet ik dit als pluspunt gaan vermelden in mn online dating profiel. π
Famofthree @iMoeder : praat "computers en technische snufjes" Haha denk dat het wel degelijk iemand aan kan trekken die bij je past. Het feit dat het je echt interesseert en het dus feitelijk een hobby is, is wel een connectie waardig iets..
Elena22 Ik wou een avondje relaxen maar in plaats daarvan zitten mijn broertje en zusje op de bank omdat mijn moeder weer eens geflipt is.
[verwijderd] [verwijderd] leuk! Wij hebben de plank door midden gezaagd. Dat brak iets. ( stuur een foto erbij π )
[verwijderd] [verwijderd] dat is ook leuk! Ik ga eens wat uit proberen zodra ze binnen zijn, maar hou het in mijn achterhoofd!
[verwijderd] [verwijderd] het heeft even geduurd, maar het hangt hoor! De indeling zal nog 100 keer veranderen voordat ik tevreden ben, maar ben eindelijk van de grote leegte af!
Sevenof9 Twee dagen weggeweest met mijn vriend, heel leuk maar nu hebben we zere voeten van het lopen.