Honkeytonk Ja je hebt ook gelijk, maar een paar moeders keken me echt zo aan van .. oké 🤣 Dus toen dacht ik nou ja, het moet even. Overigens was hij daarna rustig en kon hij ook prima praten over waarom hij verliezen niet leuk vind en ik uitleggen dat elke week een nieuwe kans is.
Het voetbal an sich vroeg gaat nog wel vind ik want dan heb je je dag nog. En de oudste gaat ook prima die is vrij zelfstandig (behalve dat ik natuurlijk wel beetje moet begeleiden en hij graag wil dat ik kijk - maar ja eigenlijk keek ik alsnog niet dus beloofd dat we binnenkort doen dat mijn man met Lea naar de middelste gaat en ik vol focus naar hem kan kijken 🙃) Maar ik merk dat met name de middelste in combinatie met een dreumes niet te doen is. Want de dreumes heeft logischerwijs geen zin in 2 uur voetbalveld dus die moet en entertainen. En de middelste heeft gewoon veel 1 op 1 aandacht nodig in zulke situaties. Normaal splitsen we natuurlijk of ga ik halverwege weg met de jongste. Maar in je eentje is 3 gewoon teveel met deze leeftijden. Gelukkig stond ik wel naast een moeder ook met 3 en die zei nou gelukkig Hannes ik hetzelfde 🤣🤣 En een andere moeder die hoorde dat ik alleen was en mij gadesloeg kwam vanmiddag de middelste halen om met haar zoontje en haar naar de speeltuin te gaan. Dus dat was helemaal hartstikke lief allemaal 😅