aardbeitjes Haha gelukkig heb ik mijn lenzen al uit ๐คฃ Mijn vinger proeft nog steeds pittig. Dat was een goede peper zeg ๐ถ๐ถ
Kipsate Ik heb in mijn oog gewreven maar had nog mascara op. Mijn make up doekjes liggen boven dus ik blijf als een pandabeer op de bank zitten totdat ik straks naar bed ga. Mijn man dealt er maar mee.
Famofthree Famofthree Bewijs.. kijk hoe leuk ik ben... Dit was na 5 uur dansen, feesten en hossen, 6 wijn en al zeker 4 bekers liqior 43 .
Uilenmama Ik heb een super probleem... Ik wil vanavond bankhangen, maar ik weet niet wat ik zou kijken!
Marshmallow Ik wil naar bed, maar heb geen zin om van de bank af te komen, me om te kleden en tanden te poetsen ๐
Blue Ik moet poepen, maar de CV meneer zou tussen 8 en half 9 komen. Wedden dat ie precies komt als ik op de wc zit.
Famofthree Ik lig nog steeds!! in bed.. en de koffie moet nog gezet worden..daar moet ik 10 hele stappen voor zetten... .๐๐๐๐
Toch6 Ik kan niet besluiten of we het aquarium op zullen ruimen of (nog meer) geld uitgeven in de hoop dat het licht het dan blijft doen
Pietje1987 Toch6 รกls dat de motivatie is, zou ik hem opruimen.... als je het echt nog leuk vindt, dan maakt dat geld voor verlichting je niet echt uit
Toch6 Sweetl lampen gaan telkens kapot. Pas al de euh geen idee hoe het heet vervangen. Ding waar draadjes ingestoken moeten worden. Maar nu 3 weken later weer de lampen kapot. Voor een nieuwe deksel gekeken maar dat kost 90 euro, vind ik erg veel
Sweetl Wij hebben vandaag weer baby's gekregenโค๏ธdus die zijn naar het aquarium van de oudste. Hij heeft de kraamkamer haha. Heb er tot dusver 3 uit kunnen scheppen maar denk dat moeders nog meer gaat krijgen vanavond /vannacht, zie er duidelijk nog zitten.
Toch6 Toch6 blijkbaar zat er toch iets niey helemaal goed. Ik had net de deksel eraf om filters te verschonen en nu doen de lampen het ook weer ๐คจ Voorlopig blijft deze dus nog staan ๐
Toch6 Sweetl ja vind ik ook. Weet alleen nog niet of ik dat wil. Misschien wat kleiner dan en op een aquariumkast ipv op (groot) tv meubel zoals nu (hebben geen tv thuis). Dan is de kamer makkelijker in te delen als we een nieuwe bank/banken/fauteuils hebben. Man vind een hoekaquarium mooi maar die kan ik niet kwijt