Famofthree iMoeder Ontspanning .. je hebt lol op het feestje, misschien wat alcohol dus je hebt endorfine aangemaakt, spieren ontspannen door alcohol en gelachen dus ogen stralen makkelijker..
[verwijderd] Famofthree Ik wilde iets gaan zeggen over de afwezigheid van daglicht, maar dit klinkt beter...! π
Famofthree Famofthree Bewijs.. kijk hoe leuk ik ben... Dit was na 5 uur dansen, feesten en hossen, 6 wijn en al zeker 4 bekers liqior 43 .
Rietjesbeker aardbeitjes ik moest ooit na het snijden van pepers naar de wc... Dat was op z'n meest positief gezegd een unieke ervaring die ik niet wens te herhalen.
aardbeitjes Haha gelukkig heb ik mijn lenzen al uit π€£ Mijn vinger proeft nog steeds pittig. Dat was een goede peper zeg πΆπΆ
Kipsate Ik heb in mijn oog gewreven maar had nog mascara op. Mijn make up doekjes liggen boven dus ik blijf als een pandabeer op de bank zitten totdat ik straks naar bed ga. Mijn man dealt er maar mee.
Uilenmama Ik heb een super probleem... Ik wil vanavond bankhangen, maar ik weet niet wat ik zou kijken!
Marshmallow Ik wil naar bed, maar heb geen zin om van de bank af te komen, me om te kleden en tanden te poetsen π
Blue Ik moet poepen, maar de CV meneer zou tussen 8 en half 9 komen. Wedden dat ie precies komt als ik op de wc zit.
Famofthree Ik lig nog steeds!! in bed.. en de koffie moet nog gezet worden..daar moet ik 10 hele stappen voor zetten... .ππππ
Toch6 Ik kan niet besluiten of we het aquarium op zullen ruimen of (nog meer) geld uitgeven in de hoop dat het licht het dan blijft doen
Pietje1987 Toch6 Γ‘ls dat de motivatie is, zou ik hem opruimen.... als je het echt nog leuk vindt, dan maakt dat geld voor verlichting je niet echt uit