Toch6 Hopsatee die ouderwetse plastic. Surfschoenen mocht niet bij ons. Lijkt me wel dat ze nog vertellen wat ze met kledingzwemmen aan moeten
[verwijderd] Toch6 herkenbaar. Wij vieren zaterdag de verjaardag van mijn dochter. Ik heb nu 3 kadootjes. En geen idee wat ik erbij moet halen.
[verwijderd] Hopsatee waterschoenen zou ik voorlopig nog niet doen, dat is pas in een later badje nodig. Afhankelijk van het tempo kan daar al verschillende schoenmaten tussen zitten. Je hoort vanzelf wel wanneer ze die moeten hebben
[verwijderd] Er zit een terrormug in onze slaapkamer. Wij hebben een klamboe, dus hij kan lekker niet prikken. Om ons terug te pakken gaat hij met een volume van 80db de hele nacht boven ons hoofd zoemen. Al twee nachten op rij 😡.
[verwijderd] Haar zit eindelijk eens leuk na goede styling, alleen na het feestje van gisteren moet ik het wel wassen. Er werd fanatiek gerookt...
[verwijderd] Mijn weerbericht heeft zich ineens ingesteld op fahrenheit en nou moet ik moeilijk doen.
[verwijderd] Lumihiutale hij staat nu weer normaal, zit weer op mijn eigen netwerk. Vd week zat ik in de bus en bleef mijn telefoon volhouden dat ik in Tampa (florida) woonde?! Heel vaag..
Toch6 Dochter en haar vriendinnen zijn in korte tijd allemaal jarig. En nu weet ik niet wanneer ik haar kinderfeestje kan houden omdat het zo vol gepland is met al die feestjes 😂
[verwijderd] Toch6 Samen vieren! (Gebeurt hier vaker, als het dezelfde vriendinnengroep is en ze toch voor 90% dezelfde kinderen willen uitnodigen.)
[verwijderd] Toch6 O, jammer. Evt. tegen je dochter zeggen dat ze het met haar vriendinnetje mag bespreken. Als vriendinnetje enthousiast is, krijg je de moeder misschien ook mee. 😬
[verwijderd] [verwijderd] ik zou dat eigenlijk niet zo op prijs stellen 😬 Ik zou het namelijk ook niet samen willen vieren (beste vriendin van dochter scheelt 3 dagen met die van mij) en dan heb je een enthousiast kind wat je teleur kan stellen.