Toch6 Volgende week jarig, iedereen vraagt wat ik wil hebben en ik weet het niet. Ik wilde avond/nachtje weg met man maar dat heeft hij al geregeld voor de week er na als we 10 jaar getrouwd zijn
Rosemary Toch6 Dan kun je misschien een leuk uitje bedenken wat jullie na het nachtje weg kunnen doen en daar een bijdrage voor vragen?
Pietje1987 Ik ben door een collega toegevoegd op Facebook, weet niet eens wie het is, en nu moet ik dat weer netjes af zien te handelen π Voor nu maar geaccepteerd, volgende week weer delete
Rietjesbeker Pietje1987 dat vriendschapsverzoek laat ik dan lekker open staan. Kan ik ook niet nogmaals worden toegevoegd π En voor collega's heb ik LinkedIn, niet Facebook
Pietje1987 [verwijderd] omdat ik eerst niet goed kon zien wie het was (veeeel nieuwe collegaβs erbij gekregen de laatste paar maanden). En daarnaast vind ik dat wel βnetjesβ en valt er op mijn fb toch niets te zien π
[verwijderd] Pimpelmeesje En ik snap totaal niet wat veel mensen zo bijzonder vinden aan Waylon.. Γn ik zou me niet in de kleding die ze daar aan hebben, het podium op laten sturen.
Pimpelmeesje [verwijderd] helemaal mee eens.. Vond de outfit bij I'm a creep wel cool, maar heel veel is zooo niet flatteus voor de bouw van die mensen π En Waylon kan ik ook niet waarderen, hij voelt voor mij zo nep.. Marcel ben ik wel fan van.
Cactusje Heb ik eindelijk een grote achtertuin waar ik een flinke waslijn kan ophangen... moet die was natuurlijk ook weer dezelfde dag van die lijn af...
[verwijderd] slaappillen zijn op en ik kan niet slapen omdat ik vanmiddag 2 uur heb geslapen. Dst word een lange nacht, morgen doorzetten met wakker blijven en hopelijk morgen avond zo moe zijn dat ik kan slapen zonder medicatie die ik pas vrijdag weer mag ophalen.
[verwijderd] [verwijderd] gelukt met slapen? Ik word op de bank aangevallen door een vlieg. De vlieg bijt mij de hele tijd π«.
[verwijderd] [verwijderd] uiteindelijk wel! Maar wel pas tegen 3.00 / 3.30 was een kort nachtje. Ik heb me voorgenomen ze op vakantie niet mee te nemen. Dan zijn we de hele dag actief ben ik moe van de warmte en is het niet erg als ik korte nachten maak en hopelijk ben ik na (of zelfs al in) die drie weken in zo een ritme dat ik ze daarna niet meer mis.
[verwijderd] [verwijderd] dat is wel een goed idee! Je wordt er zo afhankelijk van als je ze vaak gebruikt. Ik heb voor mijzelf ook allerlei regels bedacht wanneer ik slaappillen mag gebruiken π. Ik moet bijv. minimaal 5 nachten minder dan 5 uur hebben geslapen of 2 nachten helemaal niet geslapen en ik mag dan enkel een halve dosering voor max. 4 dagen. Ik ben ook echt een angsthaas hierin π¬. Ik slaap wel op slaappillen, maar bij een goede nacht zonder slaappillen ben ik wel uitgeruster merk ik. Terwijl een goede nacht 10x wakker worden is en met slaappillen kan ik 6 uur achter elkaar doorslapen. Het doet wel iets geks met je energie en kwaliteit van slaap.