Rietjesbeker [verwijderd] oh vandaar, ik ben zo'n heiden op cola-gebied dat ik mijn glas vaak laat staan totdat de meeste prik er uit is ๐
[verwijderd] Ohh ben gelukkig niet de enige! Na een jaaaaarenlange verslaving aan energieblikjes, ben ik een tijdje cafeรฏnevrij geweest. Maar sinds een paar maanden drink ik dagelijks cola. Maar dan wel cola zero of cola zero cherry. Zooo lekker. ๐
Marshmallow Ik ben juist weer afgekickt van de cola. Als ik cola drink is het alleen Coca-Cola trouwens. Pepsi vind ik zo smerig. En ook gewoon original dus met veel suiker ๐๐
Cactusje [verwijderd] Nee hoor. Als je ze met rust laat doen ze niks. Ze moeten zich echt bedreigt voelen voor een bij steekt want die gaan immers dood na een steek. Hommels zijn ook eigenlijk wel vriendelijke beestjes, ik vind ze zelf enorm schattig met hun dikke harige lijfje. Wespen zijn natuurlijk een ander verhaal..
BabyFG [verwijderd] oh heb ik wel gedaan hoor van de week met kind in de draagzak naar de wc ๐ฌ๐ฌ je moet iets toch wanneer (lang) ophouden geen optie is ๐ฌ
Hopsatee [verwijderd] oh deed ik wel hoor. Of hydrofiel over zijn hoofdje en eten. Mijn oudste had reflux en sliep alleen maar op mij in die zak. Anders was ik verhongerd en had ik veel moeten dweilen!
Toch6 Volgende week jarig, iedereen vraagt wat ik wil hebben en ik weet het niet. Ik wilde avond/nachtje weg met man maar dat heeft hij al geregeld voor de week er na als we 10 jaar getrouwd zijn
Rosemary Toch6 Dan kun je misschien een leuk uitje bedenken wat jullie na het nachtje weg kunnen doen en daar een bijdrage voor vragen?
Pietje1987 Ik ben door een collega toegevoegd op Facebook, weet niet eens wie het is, en nu moet ik dat weer netjes af zien te handelen ๐ญ Voor nu maar geaccepteerd, volgende week weer delete
Rietjesbeker Pietje1987 dat vriendschapsverzoek laat ik dan lekker open staan. Kan ik ook niet nogmaals worden toegevoegd ๐ En voor collega's heb ik LinkedIn, niet Facebook
Pietje1987 [verwijderd] omdat ik eerst niet goed kon zien wie het was (veeeel nieuwe collegaโs erbij gekregen de laatste paar maanden). En daarnaast vind ik dat wel โnetjesโ en valt er op mijn fb toch niets te zien ๐
[verwijderd] Pimpelmeesje En ik snap totaal niet wat veel mensen zo bijzonder vinden aan Waylon.. รn ik zou me niet in de kleding die ze daar aan hebben, het podium op laten sturen.
Pimpelmeesje [verwijderd] helemaal mee eens.. Vond de outfit bij I'm a creep wel cool, maar heel veel is zooo niet flatteus voor de bouw van die mensen ๐ En Waylon kan ik ook niet waarderen, hij voelt voor mij zo nep.. Marcel ben ik wel fan van.