[verwijderd] Zodikido Misschien alleen een goedenacht kus geven? Edit: zie nu dat het gisterenavond was haha. nevermind
Marshmallow Ik zit bij de Opel dealer. Heb geen eten meegenomen en t duurt allemaal wat langer dan verwacht. Ik heb honger π
[verwijderd] Marshmallow same, ik zit in de trein van ellende een pepermuntje te bunkeren die ik in mijn jaszak vond π
Sevenof9 iMoeder iMoeder Heb je lijnzaad in huis? Daar kun je een eivervanger van maken. Of google op vegan egg replacement, er zijn wel meer opties die je misschien al in huis hebt.
iMoeder Sevenof9 Ja dat heb ik wel in huis. Maar lees je reactie nu pas en heb vanochtend ook eieren gekocht. π
[verwijderd] [verwijderd] het heeft even geduurd, maar het hangt hoor! De indeling zal nog 100 keer veranderen voordat ik tevreden ben, maar ben eindelijk van de grote leegte af!
Suzy85 Ik heb mβn nieuwe trui verpest door spetters van de gootsteenontstopper, waardoor er nu gebleekte plekjes zitten...
Lisa280887 Mijn fitbit zit niet lekker onder mijn bokshandschoen. Maar wil hem eigenlijk wel om tijdens de trainingπ om de enkel is geen optie want we trappen ook regelmatigπ
iMoeder Lisa280887 Je bokshandschoenen wat minder strak aantrekken rond je polsen? Ik voel mn Watch eigenlijk nooit zitten er onder.
Lisa280887 iMoeder dat bokst toch niet fijn?π ik heb echt die stevigheid van mijn bandages en handschoenen nodig met dat harde rammenπ
Snoeki Born2bme Wat is het geworden? Hier net klaar met poetsen dus vanmiddag even slapen π. Als dochter op school is.