- Bijgewerkt
Hooyo-shimbir Sorry
Is je telefoon al gemaakt?
Hooyo-shimbir Sorry
Is je telefoon al gemaakt?
Ik heb vanavond een massage gehad en ik zat zo vast dat het veel zeer deed
iMoeder heb vandaag een afspraak
Mijn M&M's zijn op.
Ik zit in dubio of ik mijn kinderen gedag ga zeggen. Ik ben op zolder/kantoor aan het werk en moet nog wat uren door. Mijn man heeft ze om 17u bij de opvang gehaald en ze zijn sinds 17:30 thuis, maar ik ben (bewust) nog niet naar beneden gegaan. Ze zijn vaak hangerig aan het eind van de dag en daardoor raak ik dan uit mijn werkritme.
Maar het voelt een beetje fout om ze bewust niet op te zoeken en ze morgenochtend pas weer te zien
Ik heb een oneindige dorst vanwege de pizza met knoflooksaus die we hebben gegeten, nu drink ik telkens water en weet ik nu al dat ik vannacht mijn bed uit ga moeten om te plassen
Hooyo-shimbir Misschien helpt kauwgom? Schijnt ook te werken tegen de dorst! ;-)
Zodikido ik eet nooit kauwgom dus heb t ook niet in huis
Zodikido
Misschien alleen een goedenacht kus geven?
Edit: zie nu dat het gisterenavond was haha. nevermind
Ik zit bij de Opel dealer. Heb geen eten meegenomen en t duurt allemaal wat langer dan verwacht. Ik heb honger
Marshmallow same, ik zit in de trein van ellende een pepermuntje te bunkeren die ik in mijn jaszak vond
Er zit een gaatje in mijn vest! Ook dat nog
...
Ik wil een mugcake maken nu, maar de eieren zijn op.
[verwijderd] het heeft even geduurd, maar het hangt hoor! De indeling zal nog 100 keer veranderen voordat ik tevreden ben, maar ben eindelijk van de grote leegte af!
Ik moet plassen maar wil niet opstaan.
[verwijderd] oooh super leuk geworden!!
Ik heb m’n nieuwe trui verpest door spetters van de gootsteenontstopper, waardoor er nu gebleekte plekjes zitten...