Wat moet ik nou voor mn verjaardag vragen πŸ™„ aan ma een mooie hangplant/mand voor bij de voordeur gevraagd, aan broers/zussen gebaksbordjes voor aan boord.
Maar de kinderen willen uiteraard ook wat geven en ik weet niet wat

Toch6
    Een leuk spel
    Spullen om te haken/borduren
    De Sims 4😜
    Een boek
    Nieuw bakblik oid
    Grappige sokken
    Planten of bloemen voor in de tuin

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Blue De Sims 4😜

Ik krijg geen nieuwe laptop erbij 😭

• Blue hebben hierop gereageerd.

Toch6
        Rituals pakket
        Mooie grote vaas met bloemen
        Mooie grote buitenpot met planten
        Rek met kruiden voor buiten of binnen
        Pot met aardbeienplanten of andere fruit of groenten

Tafelbbq met accesoires
        Kookboek
        Bakspullen
        Buitenverlichting op basis van solar die je in plantenbakken kunt steken en die vanzelf aangaan.
        Mooie ring, oorbellen, ketting of armband
        Mooie riem
        Leesboek of puzzelboek

Toch6 iets om samen te doen?
        Chocola 😜
        Badspul, nagellak, bodycreme
        Voedingsbhs πŸ˜‰

Toch6 he, jammer weer πŸ™ˆ

En zo'n mini pizza bakoven voor op tafel?

Net even naar de boek/kado/klus/huishoudwinkel in het dorp geweest. Had nog 2 kadobonnen van hun die ik wilde inleveren voor 2 wasmanden voor in de badkamer. Dat is gelukt en ook 4 kadootjes voor morgen zodat de kinderen wat kunnen geven

• portemonnee
        • kraambezoekboek van dezelfde serie als het 9 maanden boek die ik nu heb
        • weekplanner (loopt van zomer tot zomer)
        • extra kaartjes voor in de kletspot
        • [verwijderd]

Als ik tijdens het chillen op mn telefoon kijk, is het standaard: forum, AD en Insta.
        Maar ik wil even een tijdje geen nieuws meer lezen en ben op zoek naar wat leuke blogs of sites om de tijd te doden.
        Hebben jullie ideeΓ«n?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vulpen goeie! Alleen zoek ik iets wat minder hersenen vereist. Iets te lezen, een leuke blog ofso.. πŸ™‚

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Duolingo hoef je je hersenen niet voor te gebruiken hoor. Nou ja, hangt ervan af wat je doet en hoe je het doet en wat je voorkennis is.

Eenvoudigleven las ik vroeger, dat is een fijne blog πŸ™‚

Mijn eerste vrije woensdag weer sinds de start van thuiswerken en meteen weer afspraken. Ketelcontrole, boodschappen... Ik wilde even rust.

Ik wil boeken op mijn ereader zetten via de kopo plus (waar je dus 10 euro per aadn voor betaald) maar het lukt me gewoon NIET aargh

Ik heb honger maar geen zin om te koken.

En iemand doet stom op internet (fb groep) maar ik kan niet kiezen tussen negeren, reageren of mn hele post verwijderen..

• Blue hebben hierop gereageerd.
              • Toch6 vindt dit leuk

Ik heb zo'n trek en ik heb echt geen zin in koken.

Edit: haha Pimpelmeesje ik zie nu pas jouw bericht hier bovenπŸ˜‚
                Hoe heb jij het opgelost?

• [verwijderd]

Ik wil koffie maar het koffieapparaat moet ontkalkt worden en dat ontkalk-spul wordt pas om 3 uur geleverd.

• [verwijderd]

sjorsje hij doet het nog wel maar de koffie is gewoon echt niet lekker meer πŸ˜’