Druifje Ik moest een Pokémon poppetje lijmen voor zoon maar nu zit t poppetje vast aan de keukenrol die eronder lag...
Marloes80 [verwijderd] ik ook... zo geen zin in. 16 examentoetsen Duits schrijfvaardigheid. Hele zwakke (lees slechte) klas dit jaar, dus die brieven worden een drama...
Elena22 Ik moet eigenlijk opruimen en de was ophangen en nog een was aanzetten maar mijn laatste kerstcadeautje is zojuist bezorgd en eigenlijk wil ik die gaan spelen.
Cowgirl80 dat ik deze week 1 dag moest werken, loodzwaar was dat😬 dat mijn kinderen geen mario kart meer met me wilen spelen, omdat ik toch altijd dik verlies. Terwijl ik het wel heel leuk vind! dat ik nog vakantiebestemmingen moet zoeken voor de voorjaars- mei- en grote vakantie! Wat een gedoe!
Sneeuwvlokjes Ik heb zóveel contant geld kado gekregen met kerst (van mn ouders) dat ik morgen helemaal de deur uit moet en naar de bank moet rijden om het te storten.
[verwijderd] https://www.thebestsocial.media/nl/instagram-verrast-met-ongewenste-update-en-veroorzaakt-pure-hysterische/ Dit.
Toch6 Er is geen cola aan boord en geen chips en kan heel de dag er niet van af dus moet tot morgen wachten 😡
[verwijderd] De batterij van mijn tablet is leeg dus nu moet ik op mijn telefoon maar dat scherm is zo klein! 😭
Kache Ik kan de oliebollenmix niet online mee bestellen. Moet ik morgen als nog fysiek naar de winkel. Zucht.
[verwijderd] Onze tv is kapot en de laptop is traag 😕 Het is beter dan niks maar ik mis nu alle leuke persoonlijk berichtjes die bij de top 2000 in beeld komen, te klein om te kunnen lezen 🤓 Hoezo verwend 😅
sleutelbloem Dat ik een grote, inmiddels halflege zak lebkuchen naast me heb liggen en steeds een koekje pak....ik heb gewoon geen zin om op te staan en ze weg te leggen
iMoeder Ik moest en zou Sencha Green Apple hebben van Simon Levelt (= losse thee). Speciaal de deur voor uit gegaan. Maar het was op in de winkel. 😭