iMoeder Speciaalzaak? Freya heeft echt mega maffe maten, hoewel ik die zelf nooit lekker vind zitten.

• [verwijderd]

Waarom heeft de ikea altijd een storing wanneer ik iets wil bestellen? đŸ˜Ŗ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

iMoeder oorzaak gevonden. De boer heeft de weilanden rondom ons huis bemest en de kat is de hele dag daar koppeltje in aan het duikelen. Het is echt een putlucht đŸ˜Ŗ.

Ik wil onze slaapkamer oplappen maar ik ben toos inspiratieloos

[verwijderd] Pimpelmeesje

Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik er zoveel aan wil uitgeven. Qua cup schommel ik tussen E-F. De push-up cup E was in elk geval veel te klein. En push up cup F is lastig te krijgen dus. Ik ga jullie suggesties bekijken. 😊

iMoeder en wat is je omvang? Ik heb bhs in 65F gehad, ook push up, wel vaak saaie kleurtjes

Pimpelmeesje Omvang is 75. Dat is wel wat beter te krijgen dan 70 of 65 gelukkig. Online best wat uitzoek. Ik heb behalve zwart eigenlijk nooit geen saaie kleurtjes.

Proefdruk van geboortekaartje is binnen maar naam van meisje staat er op dus kan hem niet openen nu met de kinderen

• [verwijderd]

Toch6 Even meenemen naar de wc😂

Toch6 hij is mooi 😍 man vindt dat ook maar ik ben de andere vergeten mee te nemen (deze gauw uit de brievenbus gehaald toen ik naar boord ging)

Ons bed is verschoont maar ik vind de eerste nacht in een schoon bed nooit fijn slapen

Marshmallow ik ook! Het is dat het zoveel werk is en niet bepaald duurzaam, maar anders had ik elke dag wel schone lakens gewild 😅

Ik dacht dat het gebruikelijk is bij een verjaardag dat de jarige mensen uitnodigt, maar mijn ouders hebben zichzelf uitgenodigd. Onafhankelijk van elkaar. En ze willen allebei de ochtend. En elkaar absoluut niet zien.

Ik hoopte dit jaar eens geen gezeik te hebben đŸ˜Ŧ