iMoeder En ondanks mijn voorzichtigheid heb ik mijn nieuwe telefoon laten vallen en is het scherm in de hoekjes kapot
First world problems
Hooyo-shimbir Neeeeeee
Dat is echt ruk!
Wat voor telefoon heb je?
iMoeder samsung s8... gaat gelijk 270β¬ kosten t was echt een heel onnodig ongelukje. En ik ben zo voorzichtig geweest
Ik kan niet slapen en ik heb geen nieuwe notificaties
Pimpelmeesje ik lig er ook al even ik, maar geen tekenen van vermoeidheid. Was dat overdag ook maar eens het geval.
[verwijderd]
Hooyo-shimbir o gatsie gatsie, ik had precies hetzelfde met mijn telefoon! Nieuwe huawei, met een spiegelgladde achterkant. Had nog geen hoesje, deed ontzettend voorzichtig die eerste dag. Leg 'm op de tafel, glijdt ie zo de tafel af!! Allebei de hoeken een barst
Hooyo-shimbir saai hè
Pimpelmeesje echt wel
Ik kan ook niet slapen..
Ik heb het huis voor mijzelf alleen moet ik nog wassen, de afwas wegwerken, tassen inpakken voor vanavond en dan moet ik me klaar maken om te gaan werken. Geen me time party helaas
[verwijderd]
Ik ben zo moe! Ik hoop dat ik op kan blijven vanavond
[verwijderd]
Mijn koffie is op. En voor nieuwe moet ik opstaan en naar de keuken lopen
De geurstokjes die ik gister in de wc heb gezet ruiken me toch een partij smerig.
Mijn probleem: tot het avidn eten ik alleen thuis. Wat ga ik eerst doen .. handdoeken kopen/ de tafel lakken/ voordeurbord maken/ auto van mijn zusje terugbrengen/ opruimen/ boek lezen / vaatwasser uitruimen....
Lastig hoort
Eerst koffie en wat eten dat eerst!
Ik zou een ei-tosti maken voor de oudste, maar ik wil niet opstaan van de bank. Ik voel me echt heel zielig
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik Google op ei-tosti en nu wil ik ook. Het probleem is dat ik daarvoor van de bank moet afkomen. Zwaar...
[verwijderd] owhhh precies hetzelfde, zo suf he!
[verwijderd]
Ik dacht dat mijn ouders al bij de koffie hier zouden zijn, maar ze blijken er pas tegen etenstijd te zijn. Wat moet ik nou toch met al die chocola?
@[verwijderd] speciaal voor jou