• [verwijderd]

Hooyo-shimbir o gatsie gatsie, ik had precies hetzelfde met mijn telefoon! Nieuwe huawei, met een spiegelgladde achterkant. Had nog geen hoesje, deed ontzettend voorzichtig die eerste dag. Leg 'm op de tafel, glijdt ie zo de tafel af!! Allebei de hoeken een barst😭

Ik heb het huis voor mijzelf alleen moet ik nog wassen, de afwas wegwerken, tassen inpakken voor vanavond en dan moet ik me klaar maken om te gaan werken. Geen me time party helaas πŸ™

• [verwijderd]

Ik ben zo moe! Ik hoop dat ik op kan blijven vanavond πŸ™„πŸ™ˆ

• [verwijderd]

Mijn koffie is op. En voor nieuwe moet ik opstaan en naar de keuken lopen

Poppy Ik heb geurstokes gekocht die je gewoon helemaal niet ruikt. Had het flesje net zo goed met water kunnen vullen.

Mijn probleem, ik had bedacht om vanavond bloemkool te eten en dat heb ik in huis, maar dan stinkt het huis vanavond met visite zo.

Mijn probleem: tot het avidn eten ik alleen thuis. Wat ga ik eerst doen .. handdoeken kopen/ de tafel lakken/ voordeurbord maken/ auto van mijn zusje terugbrengen/ opruimen/ boek lezen / vaatwasser uitruimen....

Lastig hoort πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜‚

Eerst koffie en wat eten dat eerst!

Ik zou een ei-tosti maken voor de oudste, maar ik wil niet opstaan van de bank. Ik voel me echt heel zielig πŸ˜‚

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik Google op ei-tosti en nu wil ik ook. Het probleem is dat ik daarvoor van de bank moet afkomen. Zwaar...

• [verwijderd]

Ik dacht dat mijn ouders al bij de koffie hier zouden zijn, maar ze blijken er pas tegen etenstijd te zijn. Wat moet ik nou toch met al die chocola?