Famofthree Rietjesbeker Aanzetten en dan een half uur tussendoor huishouden gaan doen.. dan heb ik tenminste altijd het gevoel dat ik lekker bezig geweest ben en nu dan sims ook ontspannen kan spelen 🤐
Rietjesbeker Famofthree meh, ik heb al gedaan wat ik wilde doen. Ik probeer het donderdag wel weer, heb een zware aanval van lui 😉
Vulpen Manque Daar zie ik alleen honderdduizend pagina's van allesvoordekids.nl, niet die ene pagina van maanden geleden waar ik nog wat mee wilde doen...
Vulpen Manque Maar ik had de optie Recente tabbladen nog niet gezien, daar heb ik er 2 teruggevonden. Het is niet alles maar het is iets, thanks.
iMoeder Ik heb nieuwe bankpasjes gekregen van de bank. Maar ik gebruik bijna nooit bankpasjes omdat ik alles betaal met Apple Pay. Ik gebruik bankpasjes alleen nog voor in dat apparaatje van internet bankieren. En daar doen mijn nieuwe pasjes het nu niet. Want ik moet er eerst een keer mee betaald of gepind hebben, voor de pas geactiveerd is. Nu moet ik dus helemaaaal heel jaren 90 naar een winkel om met een pasje te gaan betalen weeeehhhh 😭 😪🤧
Pimpelmeesje Mn telefoon was steeds vol, zelfs als ik hem opgeschoond had. Heb m nu opnieuw geïnstalleerd maar da's zoooooo irritant!
Micchan Schuurpapier We hebben elkaar inmiddels allemaal aangestoken en hij is zelf ook nog steeds bezig. 😓 Maar ik ben stiekem heel blij dat mijn man nu een paar dagen extra thuis is. 🙈
Schuurpapier Micchan Oh wat ellendig is dat zeg! Gelukkig is G. wat extra dagen thuis. Beterschap voor jullie! 😘
Uilenmama Hopsatee Jij hebt mij besmet met het podcast virus😉 Ik ga voor de podcast ....Verstilde verhalen. Staat niet op jouw lijstje, maar lijkt mij heel interessant
[verwijderd] Ik heb enorm veel zin in crème brûlée bonbons maar mijn boodschappenbudget van deze maand staat het niet toe om morgen even langs de chocolatie te gaan 😒
[verwijderd] Zit ik al weken te twijfelen over een gave skibroek die ik niet nodig heb, maar wel wil kopen. Besluit ik eindelijk om hem wel te kopen, is mijn maat net uitverkocht 😭. Ik kan de broek enkel nog op een andere site kopen a 200 euro. Dikke doei!