[verwijderd] Ik ben zo moe dat ik eigenlijk geneigd ben karate af te zeggen, maar moet sowieso nog een boodschap halen dus dan moet ik er toch uit. Maar oh man, ik kom echt niet van de bank af...
[verwijderd] We hebben zo'n enorme opblaasbare F-ballon en iedere keer dat ik me omdraai schrik ik me de pleures van dat ding π
Micchan [verwijderd] Sorry lees het nu pas. Had zin in de dierentuin of zwemmen of naar het bos ofzo. Uiteindelijk niets gedaan omdat zoon weer koorts heeft. Kan ik nadenken tot volgend weekend. π
[verwijderd] [verwijderd] ineens schiet het me te binnen! Het was Rendang! π Ben zo blij dat ik het nu eindelijk weet haha
Rietjesbeker Ik wil graag the sims spelen,maar dan moet mijn laptop aan en die moet denk ik eerst een half uur updates doen en daar heb ik geen zin in...
Famofthree Rietjesbeker Aanzetten en dan een half uur tussendoor huishouden gaan doen.. dan heb ik tenminste altijd het gevoel dat ik lekker bezig geweest ben en nu dan sims ook ontspannen kan spelen π€
Micchan Schuurpapier We hebben elkaar inmiddels allemaal aangestoken en hij is zelf ook nog steeds bezig. π Maar ik ben stiekem heel blij dat mijn man nu een paar dagen extra thuis is. π
Rietjesbeker Famofthree meh, ik heb al gedaan wat ik wilde doen. Ik probeer het donderdag wel weer, heb een zware aanval van lui π
Vulpen Manque Daar zie ik alleen honderdduizend pagina's van allesvoordekids.nl, niet die ene pagina van maanden geleden waar ik nog wat mee wilde doen...
Vulpen Manque Maar ik had de optie Recente tabbladen nog niet gezien, daar heb ik er 2 teruggevonden. Het is niet alles maar het is iets, thanks.